vetleth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Startet maskina i går og den startet vanlig opp. Så kom ikke det vanlige brukerbildet opp, men en feilmelding det sto: "Programmet eller DLLen C:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll er ikke et gyldig windows-bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten." Har kommet inn på min bruker, men da vises bare skjermbildet og ingen skrivebordselementer eller startmenyen. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg komme midlertidig inn på dataen for å ta ut det jeg trenger for å restarte hele maskina? Eller er det en lettere metode? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Prøv å starte opp i sikkerhetsmodus og legg til OLEAUT32.dll på nytt. Lenke til kommentar
vetleth Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan starter jeg i sikkerhetsmodus. Finner det ikke på bootmenyen. og hvordan legger jeg til dll-filen? Lenke til kommentar
Babb Rass Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan starter jeg i sikkerhetsmodus. Finner det ikke på bootmenyen. og hvordan legger jeg til dll-filen? Trykker F8 under oppstarten gjør så du får noen flere valg. Her kan du velge "safe modus/sikkerhets modus". Så har heanwi gitt deg en link til å leste ned .dll filen din som du da slenger inn i "C:\WINDOWS\system32\". Hvis du kommer inn i windows da -Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå