Gå til innhold

Kjøpe dress - trenger tips


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Julebordsessongen nærmer seg og en aldri så liten tur til Thailand står for døren. Der tenkte jeg å kjøpe meg den ulitmate festdressen. Tenkte en skikkelig konge dress, som bare kan brukes til dette formålet.

 

Noen som har forslag ? Trenger bilder, slik at skreddern der borte kan sy tilsvarende. Prisen på dressene dere linker til, doesnt matter. Jeg betaler en tusenlapp i thailand uansett om det er Adiods, Nuke, Poma, Armandi, Prana eller andre merker :)

 

Takker for innspill, bilder og linker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av en kamerat av meg(lol) var der for litt siden.

Han fikk skreddere til å ta mål av han og sa han ville ha mafia-style. Den ble visst helt konge.

Navnet hans ble sydd inn i dressen til og med :o

Var visst veldig fornøyd med både kvalitet, snitt og service.

Mye fetere enn fake Armani.

Lenke til kommentar

Mafia-style høres harry ut. Uansett hva du velger så sørg for stoffkvaliteten, ull eller ull/kashmir pleier å være gode valg (og tyngden på materialet avgjør årstiden dressen passer til). Pass også godt på detaljene, sørg for at knappene på ermene kan åpnes og at knappene selv ikke er av plast. Tenk litt over foret i jakken, det bør være mulig å kombinere med flere skjortefarger, men allikevel kan du vurdere noe litt ekstravagant. Initialer på innsiden av jakken, rett innenfor åpningen, i hjertehøyde, er også kult.

 

Mye å tenke på, dette er bare starten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...