EinarEriksen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå lanserer NetCom super-3G i hele sitt 3G-nett. Les mer Lenke til kommentar
djchange Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Får håpe at datatrafikk-prisene blir noe mer levlige hos begge også da :/ Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 NetCom har jo et ganske ok tilbud, ved at man kan surfe gratis etter 17 og i helgene for 99 kr pr mnd. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 NetCom har jo et ganske ok tilbud, ved at man kan surfe gratis etter 17 og i helgene for 99 kr pr mnd. Bare så synd at prisene til NetCom generellt sett ellers er svindyre. Lenke til kommentar
Afool Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette er bra NetCom -- og nå; prisene på datatrafikk. SETT DEM NED! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor! Hvordan er det mulig? Har Telenor fått opp HSDPA-nettet nå, eller er du med på en form for testprosjekt? Lenke til kommentar
Afool Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor! Hvordan er det mulig? Har Telenor fått opp HSDPA-nettet nå, eller er du med på en form for testprosjekt? Er ikke med i noe test-prosjekt. Merket bare at min N95 plutselig tok inn 3.5G-signaler. Har et enkelt Frifiks-abonnement fra Telenor. Oppholder meg i Bergen sentrum Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor! Hvordan er det mulig? Har Telenor fått opp HSDPA-nettet nå, eller er du med på en form for testprosjekt? Er ikke med i noe test-prosjekt. Merket bare at min N95 plutselig tok inn 3.5G-signaler. Har et enkelt Frifiks-abonnement fra Telenor. Oppholder meg i Bergen sentrum Enkelte steder i Oslo og Bergen vil folk ta inn HSDPA da dette er aktivert på enkelte sendere. bidz: Er Netcom noe dyrere enn Telenor på databruk da? Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Netcom har pristak på 20 kr/dagen Netcom datapriser Telenor har pristak på 10 kr/dagen, men da bare når du benytter WAP. Ellers er pristaket 50,-.Telenor datapriser Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva med andre operatører som benytter NetComs eller Telenors nettverk? Vil disse og få super-3G? Tenker egentlig mest på OneCall, da jeg benytter det, og ikke har planer om å bytte operatør. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva med andre operatører som benytter NetComs eller Telenors nettverk? Vil disse og få super-3G? Tenker egentlig mest på OneCall, da jeg benytter det, og ikke har planer om å bytte operatør. Ja, det vil de nok, men One Call vil vel bli grisedyrt med såpass god hastighet... 5 kr. pr. mb blir fort noen hundre kroner... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan netcom kan være grisedyrt er utenfor min forstand. Jeg kjører Netcom Smart talk med Venner, og Datamania. koster maks 20 kr dagen for motorvegen (HSDPA eller hva det heter). vurderer og bytte ut Datamania med Connect... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Eier ikke Netcom Tele 2? Vil det si at når netcom kunder får super 3G, får også tele 2 kunder det eller? Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Misvisende overskrift: Super-3G til HELE Norge. http://www.amobil.no/artikler/super-3g_til_hele_norge/44657 Hvorfor skriver amobil at det blir super-3G til HELE Norge? (De skriver til og med HELE med STORE bokstaver!) Leser man artikkelen så blir det super-3G kun der det er 3G dekning fra før av, og det er Ikke HELE Norge..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvorfor kan de ikke heller fokusere på "super EDGE" i hele norge først? Det er jo tross alt flere personer som har EDGE på telefonen. Det er jo fullt mulig å få like rask hastighet over EDGE som det er med 3G - vi så jo det når iPhone kom i salg i USA, at AT&T plutselig oppgraderte EDGE slik at hastighetene ble like raske som 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg