eberland Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror kanskje hardware.no bør sjekke Netshop reklamen på forsiden... Det har i den siste tiden ganske ofte vært "Eksplosivt Timesalg" hos Netshop. Men når jeg klikker meg inn der så er det ikke noe annet en en helt vanlig Netshop-dag... Funker sikkert meget bra for å få mest mulig reklameinntekter og treff på siden, men jeg begynner å bli lei av bommturene innom Netshop... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, er noen uker siden det var nå. Men jeg tror det er netshop som styrer hvilke reklamer dem skal ha opp der? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror det er Netshop som styrer hvilken reklame de skal ha på hardware ja... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser ikke helt relasjonen til at dette gjelder Hardware Online AS? Birger Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser ikke helt relasjonen til at dette gjelder Hardware Online AS? Birger Jo, det gjør det Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har tatt opp dette i egen tråd selv inkl bilder, men ser ikke ut til at det hjalp så mye Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jo, det gjør det Som i? Birger Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Som i feks at artikelen ligger på hardware.no skulle jeg tro (om det er feil eller skal være slik vet jo ikke vi, tviler på at netshop ønsker å betale for en utgått reklame) Endret 25. oktober 2007 av simalarion Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Legger meg flat. Vet ikke hva jeg snakker om. Får ikke opp annonsen på HW.no. Birger Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nope, har ikke sett den i dag jeg heller. Svarte for trådstarter som skriver at han har sett den i dag. Mulig den er tatt bort nå, har refreshet er pr ganger uten at den har dukket opp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har ikke sett den jeg heller. Mulig den er cachet for trådstarter Endret 25. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har heller ikke sett den i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå