PetterAA Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Lenge siden jeg har tatt bilder nå. Har kjøpte et nytt kamera, Canon 30D. Er strålende fornøyd til nå, trenger bare å sette meg litt inn i dens funskjoner =) Tok dette en fredagskveld utpå kaia på Spillum. Ble det for mørkt? Skulle jeg ha tatt et annet utsnitt? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette bildet var alt for mørkt etter min mening... Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Synest det gav sin mening om arbeid i mørket Det var egentlig ganske bra Endret 25. oktober 2007 av Johsse Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Takk Johsse Er litt enig meg deg Eirikant, men det blir så my støy på bilde hvis jeg begynner å dra i spakene i PS. Endret 25. oktober 2007 av PetterAA Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det der var dessverre for mørkt, men det hadde blitt finere med sterkere lys.. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jamen! se hvor ferdelig det er egentlig. Det får deg til og tenke at hva om arbeid som har med maskiner og gjøre hadde vert så stille og beroligende Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er enige med de som sier at bildet er lyst nok. Men det jeg ville gjort, var å skjære vekk de sorte feltene over og under bilen. Slik det er nå, så blir det litt for mye tomme flater. Tom Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Takk for komentarer =) Skal redigere litt når jeg kommer hjem ikveld =) Endret 25. oktober 2007 av PetterAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå