Gå til innhold

Hvem kjøper fortsatt dvd filmer ?

Menace2Society

HDTV og DVD  

93 stemmer

1. 1. Kjøper dere som har HDTV fortsatt DVD-filmer?

• Nei, utelukkende Blu-ray
      5
    • Nei, utelukkende HD-DVD
      3
    • Ja, kun DVD-er
      35
    • Jeg kjøper en salig blanding av formater
      12
    • Kjøper kun DVD-er, og kommer ikke til å kjøpe noe annet før formatkrigen er slutt
      37

Anbefalte innlegg

Er nysgjerrig på de som har hdtv her på forumet, kjøper dere dvd lenger ? Jeg har samsung 40 1080p skjerm og etter å ha sett filmer i full hd så er det nesten til å grine av å sitte å se en dvd film på en 40'' Jeg var ''tvunget' her om dagen til å kjøre en litt gæmmal movie fra det lille som er igjen av dvd samlinga mi og det var støgt veldig støgt ! Hjelper litt med upconverting, men ikke i nærheten av en god blu-ray film.

Skulle hatt en poll her, men vet ikke hvordan man gjør det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har verken HD-avspiller eller framviser.

Kjøpte sju DVD-er forrige uke.

Har planer om å gå over til 1080p når 46" 1080p TVene går litt ned i pris. Studentlivet uten studieplass og jobb er harde saker ^^

Poll gjør admin. Bare å sende en pm.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper fortsatt DVD, og kjøper fremdeles mest DVD i forhold til HD.

Det er en god del filmer som foreløpig ikke har kommet eller vil komme i nærmeste framtid på HD, og det i seg selv er god nok grunn til å fortsette å kjøpe DVD. Skal man utelukkende kjøpe HD så blir filmutvalget i hylla foreløpig ganske smalt, det er mange bra filmer og/eller utgivelser på DVD som jeg for min del gjerne vil ha i samlinga. Prismessig synes jeg heller ikke det alt som er verdt å eie på HD, spesielt ikke endel eldre filmer som er gitt ut på HD i mer eller mindre variabel kvalitet.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kjøper fortsatt bare på dvd, ettersom jeg ikke har en tv stor nok til å få noe særlig ut av HD-kvaliteten. Dessuten blir det en dyr bommert hvis jeg velger feil format nå før den nye formatkrigen er over. Av en eller annen grunn synes jeg dog det er greit å begynne å kjøpe laserdiscer. Noen ganger skjønner jeg ikke helt meg selv :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...