Epleskrell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Litt av et håpløst veddemål.. At noen i det hele tatt skulle tro at du var Gunnar Sønnsby har jeg vannskeligheter for å tru, jeg mener han er jo nermere 90 nå.. særlig at det er en person som i det heletatt vet hva Torrenter er egentlig ganske kjedelig bullshit. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ehh dette tror jeg ikke vil bli så spennende , tviler på de får frem noe nytt... noe vi ikke har sett før liksom, så blir vell bare en reprise av sesong 1 med en kvinne istedenfor ? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vel jeg ser på det. Hvis det blir bra. Og får den rette prison break stemningen. Som 2. og 3. sesongen mangler. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kvinnelig? Nei, hva f...? Hvis ikke Wentworth, Dominic eller Amaury er med så giider jeg ikke se på lenger! Kan jo ikke bytte ut perfekte six-packs, muskler og kjekkaser mot damer med pupper og lår! Har de gått fra vettet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå