Leeland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Savner du den gode melodien? Musikk som virkelig tar tak i deg og gjør noe med deg? Barbie girl og Calling mr.jones. Mmmm! Fortvil ikke! Skandinavias mest elskede band gjør comebak! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176849 Kom med reaksjoner! Det være seg gledeshyl eller gledestårer! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fuck yeah! Detta har jeg ventet lenge på! (Ja 6 år))) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Først Hansons, så Aqua. Dette blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må si meg enig med ilex Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Aqua må redifinere musikken sin litt noe litt mer voksent om dem forventer å ha en god comeback. Skal dem fortsatt fokusere på 14-åringer, så slår det neppe an. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg syntes at "Barbie Girl" var så hinsides absurd at det hele ble god underholdning, hadde Aqua nå med sitt comeback greid å raffinere sin stil ytterligere ville jeg falt av stolen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må si meg enig med ilex ... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hanson, Spice Girls, Aqua.... hvor skal det ende? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fohåpentligvis på Aqua. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Mangler enda: ToyBox Daze Ace of Base Infinity Soda Boyzvoice Glemt noen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Eyy, detta er gode nyheter da. Cartoon heroes er min favoritt :!: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja dette blir bra, jeg var jo knallhard fan i mine yngre dager. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 aqua er ikke store greiene det skal man sammenlikne det med dagens musikk. men på den tiden de var på topp var de ikke så ille i å med at de toppet en god del lister. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mangler enda:ToyBox Daze Ace of Base Infinity Soda Boyzvoice Glemt noen? Du har vel et par boybands og f.eks Dr.Bombay og, så blir det bra ilax opppsummerte det ganske bra. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Mangler enda:ToyBox Daze Ace of Base Infinity Soda Boyzvoice Glemt noen? Backstreet boys, n'sync og stig van ejik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Aqua var vel ikke akkurat et band som siktet mot den eldre generasjonen. Jeg og min aldersgruppe var midt i blinken på den tida de holdt på. Da var jeg 9 år. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg var kjempefan av Aqua når de holdt på på 90-tallet, og må jo si jeg er en smule spent på dette comebacket her. Ikke at jeg har noe tro på at jeg er i målgruppen deres lenger, med mindre de har forandret musikken sin fullstendig, men må likevel innrømme at det er noe spennende med gamle barndomsminner som plutselig gjør comeback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå