Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis har vært utro, tyste?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg hadde en kompis som var utro med kjæresten sin, hadde han nok ikke forblitt kompisen min særlig lenge gidt. Hadde vel kanskje tatt det opp med ham først, men om han ikke viste vilje til forbedring/anger så hadde han jo vist hva slags person han egentlig er. Av ren sympati til kjæresten ville jeg nok gitt beskjed om kompisen min selv ikke gjorde det. Ingen fortjener å leve i intetanende lykke med en kjæreste som egentlig er en svikefull, utro drittsekk. Uansett hvor god venn denne drittsekken måtte være.

Og ja, utro mannfolk er drittsekker. Kanskje med unntak av de som gjør noe dumt i fylla, men angrer på dette etterpå. Selvfølgelig er jo et alternativ å ikke blande seg inn i det hele tatt. Uansett vil man risikere å miste en av dem. Så kan like gjerne vurdere hvem du vil være venn med. Den som er utro, eller den som blir bedratt.

Lenke til kommentar

Sett deg selv i samme situsasjon. Dersom dama de hadde vært utro og vennina hennes visste det, ville du at venninda skulle sagt noe?

Jeg ville nok heller tenkt på om jeg hadde et godt forhold til dama hans, om hun var en god venn for meg, om jeg hadde snakket mye med henne.

Du kan jo tenke deg litt om: Ville du at kompisen din viste dama di var utro å ikke sa noe til deg?

Lenke til kommentar
Sett deg selv i samme situsasjon. Dersom dama de hadde vært utro og vennina hennes visste det, ville du at venninda skulle sagt noe?

Jeg ville nok heller tenkt på om jeg hadde et godt forhold til dama hans, om hun var en god venn for meg, om jeg hadde snakket mye med henne.

Du kan jo tenke deg litt om: Ville du at kompisen din viste dama di var utro å ikke sa noe til deg?

Det er sikkert greit for vedkommende og få ett hint om at det er noe som ikke er som det skulle i det forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest larsi23

Anbefaler deg å la være. Det er ikke verdt å blanne seg. Med mindre sier det trenger du ikke miste en venn. Du kan jo bare "spre ut et rykte" sånn at hun får vite det på en eller annen måte. Ville jeg gjort hvis jeg absolutt følte for å si det. Men jeg tror som sagt at du ikke skal blande deg. Da fortjener du en på tygga..Det er å bitche kompisen sin. Men på den andre siden å bitche venninen din. Men hva faen..Lønner ikke å blande seg inn.. Dem finner ut av det..Vanskelig sak dette her. Spre litt gossip!:D

Lenke til kommentar

En velger hva slags miljø en er i, oppdragelsen smitter, så jeg hadde nok spredt litt gossip ja, for å få fyren på rett kjøl. Han merker jo selv når han blir ensom ^^

På en annen side, Ja, jeg hadde blitt veldig sur om en kompis hadde gått å sagt sånt, UTEN å si til meg at jeg skal skjerpe meg først.

Hadde jeg derimot ikke hørt på, så er det jo greit.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Hvis man er utro ofte, med flere forskjellige jenter.

Hvorfor skal man da måtte ha en advarsel om å forandre seg?

Han vet nok meget godt selv hva han holder på med.

Blir for dumt om slikt ikke får konsekvenser, etter min mening.

Ingen kan forandre seg så mye over natten heller.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke sakt det, siden det kunne kunne ødelegge vennskapet med kompisen din.

Er det bare jeg som ikke går rundt å er redd for at "ånei, hva om han ikke vil være venn med meg mer?"

Er det virkelig så fryktelig ille?

Hvis vennskapet er så sterkt at du tror du dør hvis personen aldri prater til deg mer, så er vennskapet så sterkt at jeg tror det vil ordne seg etterhvert uansett. Jeg vet iallfall om flere situasjoner der det har ordnet seg.

Men for all del. Det er opp til hver enkelt person om man synes det er enklere å lyve for noen, hvis man er redd for konflikter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...