Gjest Gjest_555_* Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En av mine beste kompiser har vært utro med andre jenter (flere) på fest. Og jeg kjenner/er veldig god venn med dama hans. Jeg føler det er VELDIG galt mtp hun. Han snakker bare bullshit om at han har forandret seg, for det har han faen ikke. Jeg har egentlig mistet ganske mye respekt for han etter jeg så dette. Forteller jeg det til dama hans? Eller lar jeg det ligge, siden han er en god kompis? Han er en god kompis, men når det gjelder dette temaet hater jeg han. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Utrolig vanskelig dette, virkelig vanskelig. Jeg tror jeg hadde fortalt det, men først hadde jeg sagt til kompisen at jeg kom til å fortelle det, og det var ikke noe han kunne gjøre. Eller noe slik, er litt usikker selv. - loathsome Lenke til kommentar
Gjest Gjest_555_* Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Problemet er at jeg VET at jeg ødelegger for de. Og jeg vet dama kommer til å begynne å skrike og bli så lei seg og føle seg bedratt. Hun er så snill og søt, at jeg har vanskligheter for å gjøre noe slikt. Men jeg vet jeg burde fortelle dette, men jeg kommer mest sannsynlig til å miste min gode venn her. Om det er verdt det for moralens skyld, vet jeg ikke. Trenger råd. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hadde sagt til kompisen min at han hadde hatt en uke på seg å si det til dama, og etter den uka som hadde jeg uansett sagt det til henne. Hvis folk slipper unna med slikt kan de lettere gjøre det senere. Jeg hadde ihvertfall følt meg som en iddiot og rimelig dum rett og slett om jeg hadde vært sammen med ei dame over flere år og plutselig finni ut at hun over hele denne tiden hadde vært utro med forskjellige. Og hvis du tror du mister den vennen, hva er det du egentlig mister? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fortjener hun å ha en slik type da? Det er det spørsmålet du må stille deg selv. Hvis fyren er slik du beskriver er nok faren tilstede for at hun finner det ut på en eller annen måte. Det er kanskje mest skånsomt for henne dersom du forteller det - snarere enn at hun finner det ut selv. Bedre å føle seg forrådt av èn, en å føle seg forrådt av alle som tier stilt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Snakker vi skånsomt vil jeg tro det er bedre at kjæresten forteller det, framfor at du forteller det. Uansett, bros before hos. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Snakker vi skånsomt vil jeg tro det er bedre at kjæresten forteller det, framfor at du forteller det. Uansett, bros before hos. Bros har ikke nok hull. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis kjæresten er en god venninne av deg, hadde jeg oppmuntret han til å fortelle hun det. Hadde han ikke gjort det, ville jeg sagt det selv. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Snakker vi skånsomt vil jeg tro det er bedre at kjæresten forteller det, framfor at du forteller det. Uansett, bros before hos. Bros har ikke nok hull. et hull er nok for deg Yes. Ditt er nok i massevis. Endret 25. oktober 2007 av GrandMa Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 tre ord: Kick his ass! =D Eller snakk han til fornuft. Husk at hvis han kun er utro når han er på fest så kan det hende han har problemer med å kontrollere seg under påvirkning av alkohol. Men helt ærlig så ville jeg holdt det lavt inntil videre. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En tredje løsning: Si at du misliker hva han gjør osv bla bla bla, og dersom han ikke gir seg med det kommer du til å informere henne. På denne måten må han selv gjøre en aktiv handling som utløser situasjonen. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det kan du ikke spøre oss om det må være ditt eget valg. Jeg for min del hadde nok ikke sagt det videre, i og med at utroskap er et HELVETTE og jeg har vert utsatt for det selv og vet hvordan det er, og hvordan det kan ødlegge en person psykisk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis kjæresten er en god venninne av deg, hadde jeg oppmuntret han til å fortelle hun det. Hadde han ikke gjort det, ville jeg sagt det selv. Stiller meg totalt bak dette. Beste er nok å oppmuntre kompisen din å fortelle det. Hvis ikke burde du gjøre det. Men da risikerer du ikke å ha kompisen din lengre. Selv om han kanskje ikke er verdt å ta bryet for. Birger Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) jeg hadde holdt meg vekk.. Broes before hoes - om du blander deg inn er det fort du får mange fler enn han mot deg dersom han er litt populær blandt flere og.. Om han har forandret seg så er det greit å bare la det ligge, om han ikke har forandret seg er det et tidsspørsmål om når han blir bustet, det er ingen som forventer at du skal sladre på kompisen din anyways, tvert i mot.. Endret 25. oktober 2007 av r0zie Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Stemmer også "Broes before hoes". Men det tar utgangspunkt i at "Broes behaves like hoes". Kan ikke regne med å få all støtten i å være utro. Personlig er jeg totalt imot å være utro. Hadde da kompisen min bekvemt gåt imot dette, så tar ikke jeg det for gjensidig respekt. Birger Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sier ikke at jeg syns det er greit at folk er utro, jeg sier at det kan være best å holde seg vekk i fra andre sitt privatliv, om jeg hadde vert venn med jenta i forholdet hatt jeg sagt til kompisen at han fikk slutte med hva han holdt på med - or else.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Or else"? Så det er greit hva han allerede har gjort? Han er en bedrager, falsk, egostisk. Og som den "gode" venn du er, så akseptere du dette? Ville nok ikke hatt deg som en så nær venn nei. No hard feelings Birger Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Han er en gutt, verre er det ikke.. Det er hans privatliv, det er ikke din business å legge deg opp i det, og om vennskapet ditt er noe verdt med han så holder du deg langt vekk - du kan ikke forvente å berge vennskapet ditt med han samtidig som du 'tyster' på at han har vert utro, da er du naiv.. Om du gir en lang faen i hele fyren og ikke liker han en gang er det jo bare å si i fra, men tenk deg godt om, det er ikke usansynlig at flere parter vil blande seg inn og sette et horn i siden på deg siden du tyster på vennene dine.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uansett, bros before hos. Korrekt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Greit nok at vi har personlige meninger, men noen av kommentarene her er helt på trynet. "Broes before hoes"?! Guttevenner er viktigere enn jentevenner? Høres ut som enkelte fortsatt tenker på kvinner som man gjorde på femtitallet. Men for å svare på hva trådstarter spør om. Hadde du virkelig klart å leve med å holde noe slikt skjult for veninnen din? Jeg VET at et slikt valg er skremmende, men du kommer til å angre i ettertid om du ikke gjør noe. Som KRZT så fint sa: "Bedre å føle seg forrådt av èn, en å føle seg forrådt av alle som tier stilt." Veninnen din kommer til å hate deg om hun finner ut at han har vært utro, og du har vist det uten å si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå