harald25 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Som tittelen sier trenger jeg tips til hjemmekino. Jeg har anskaffet en prosjektor, men den er litt ensom uten høytalere. Rommet jeg skal ha det i er ikke stort, så noe superheftig anlegg som blåser hodet av deg e rikke aktuellt. Jeg tenkte en 4-5k for høytalere + forsterker. Så vidt jeg har skjønt er det ikke så smart å kjøpe surround i denne prisklassen men heller gå for stereo? Og når man kjører et sånt oppsett, pleier man å kjøpe bass også? Er rimelig grønn på høytalerområdet så tips hadde vært kjempefint. Gjerne konkrete forslag til "pakker" (har fått med meg at ferdigpakker ikke er the way to go). PS: Mulighet til å oppgradere med flere høytalere senere er ett pluss, så lenge dette ikke øker prisen over 5000kr. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 prøv på www.avforum.no Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du skal ut med maks fem laken, tror jeg nok at et stereoanlegg er et mye bedre valg. Hva med: Dynavoice M-65 i sort, eller calvados? Ikke la deg lure av prisen, disse spiller veldig bra. Og enCambrige 640a v.2 intergrert forsterker? Om ikke det blir for mye bass, kan du kjøpe en subwoofter og koble gjennom "Pre out"-utgangen på forstekeren. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Om du har en ekstra 1000-lapp så ville jeg gått for dette settet. Fronthøytallerene fikk 10 av 10 i "Lyd & Bilde" og storebroren til denne sub`en har blitt "Best Kjøp" i Lyd & Bilde. Endret 28. oktober 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå