Ravn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Heisann Jeg har nylig anskaffet meg et MSI P35 Platinum hovedkort. Tingen er den at dette er det første hovedkortet jeg har som kjører Intel brikkesett. Jeg har før bare hatt nForce-kort. Her er link til kortet: http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...mp;maincat_no=1 Ja det er drivere her, men jeg regner med det finnes nyere. Alle typer drivere. Lydkort, LAN, SATA (begge) m.m. Noen som kan hjelpe, er litt ny i Intel-gamet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sjønner ikke helt spørsmålet ditt men, det finnes ikke noen nyere drivere fra MSI enn de som er på siden du linket til. Mulig det finnes nyere drivere på sidene til Intel eller Realtek, men det er ikke med velsignelse fra MSI uten at det behøver og bety noe da. Ergo, last ned de driverne fra siden du linket til med god samvittighet. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Så jeg skal laste ned drivere MSI har "kost" med? Ok, trodde det var litt på samme måte som nForce chipset. Der HK produsenten har eldre drivere liggende, mens man finner de aller ferskeste på www.nvidia.com Lenke til kommentar
jabe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så jeg skal laste ned drivere MSI har "kost" med? Ok, trodde det var litt på samme måte som nForce chipset. Der HK produsenten har eldre drivere liggende, mens man finner de aller ferskeste på www.nvidia.com Når det gjelder Nvidia chipsettet finner du disse på deres sider, men kort som ikke har dette chipsettet må du gå inn på fabrikantens site og finne disse der. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Fabrikanten av HKet eller chipsettet? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er vel sikrest (og enklest) å laste ned fra MSI. Og de er jo helt nye, 24/10, 05/10, 27/09 og en "universal driver" 23/4 Men du kan sikkert lete de opp hos Inrel, Realtek, etc, men hvorfor Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Drivere jeg finner her da? http://www.intel.com/support/chipsets/sb/cs-026488.htm Er jo nyere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå