_KroSjefen_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Eg lasta ned en film fra *host* *host*, ja filmen var transformers..men nok om det... det som er att lyden ble veldig hakkete..bilde virka helt ok..prøvde og stille inn lyden på nytt men til ingen nytte..eg kjører vanlig ps2 RGB på ps3 til tven.. det eg måtte gjøre er og sette DVD-en inni x360..og vips så fungerte dven ypperlig.. ja dette var da ein utbrendt dvd..men eg vet ikkje så vesentlig dette er..litt rart att ps3 hadde hakkete lyd mens x360 spilte som en drøm.:? det hakka på ein sånn måte att det virka som ein spola filmen...att lyden forsvant og komatt..med raske mellomrom.. noen som har opplevd liknende..? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har ikkje testet brente DVD-plater på min PS3, men eg veit ihvertfall at enkelte her inne har spillt av brente DVD-filmer uten problemer. Spørs om PS3 er meir kresen på plater enn 360 da eller ? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 spørst det.. har spilt av brendte dvd filmer før på ps3 trur eg..men spørst om den kun er litt kresen som du seie mala.. fint og ha ein samarbeidsvillig x360 ståande klar då.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå