The Jackal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Noen som kjenner igjen denne sangen? Hva den heter og hvem som spiller den? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har du prøvd å søke på Kaaza eller noe lignene .. der står jo gjerne navn osv.. :wink: Lenke til kommentar
boza Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I mpg spillern min, så er jo navnet "secrecy of life"...Men hvem vet jeg ikke... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 "secrecy of life" er det jeg som har skrevet i mp3 taggen, bare sånn for å kunne vite hvilken sang det er. Har ingen anelse om det er det den heter. Kan vel også bli litt vanskelig å søke på Kazaa osv når jeg hverken vet hvem som spiller eller hva sangen heter Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 k .. kansjehvis du går å setter denne topicen i et trance/dance Forum eller no.. tror de har kansje litt mere peiling.. Vet da desverre ikke om noen Trance/dance Forumns da Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Ikke jeg heller desverre.. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 det høres nesten ut som remix av en sang av whitney houston eller lignende. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 fant et forum j åsså http://pub40.ezboard.com/btranceforums25539 Lenke til kommentar
chillpill Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Melodien er hentet fra Chicane - Offshore, etter min mening en utrolig bra sang. Dette må være en mix av noe slag, dance mix eller noe. Synes mixen var heller dårlig, men det er vel ikke det du spurte om Finner ikke ut hvem som synger....høres ut som ei negerberte Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 du mener altså at det bør være chicane - offshore [etellerannetmix] som navn da? Lenke til kommentar
sete Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I mpg spillern min, så er jo navnet "secrecy of life"...Men hvem vet jeg ikke... Synger hun ikke "Secret key of life" da? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 "]I mpg spillern min, så er jo navnet "secrecy of life"...Men hvem vet jeg ikke... Synger hun ikke "Secret key of life" da? Kan godt være...er ikke sikker jeg. Er uansett ikke poenget. De som kjennner sangen, vet nok hva hun synger siden det er nok tittelen på låten. Poenget er at jeg skal finne den korrekte korrekte mp3 taggen med musicmatch jukebox....that is....hvis den finnes da... Lenke til kommentar
Coney Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har du prøvd å søke på Kaaza eller noe lignene .. der står jo gjerne navn osv.. :wink: Ikke at jeg har så peil på kaaza eller de andre download greiene, men er det ikke en fordel med navn når du skal søke på slike steder da? Hjelper vel ikke bare å "mate" inn en .mp3 fil for å finne navnet? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Noen som kjenner igjen denne sangen? Hva den heter og hvem som spiller den? Skriv det på enten www.trance.nu eller hos www.di.fm sine forum Lenke til kommentar
Dings Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei! Den sangen har jeg hørt før Den ligger på Dance Machine (CD fra 97). Den heter The Secret key of life og din versjon (er den som ligger på CDen) er med Plastic. Altså, titelen du vil ha er "Plastic - The Secret key of life". Mvh. Dings Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Hei! Den sangen har jeg hørt før Den ligger på Dance Machine (CD fra 97). Den heter The Secret key of life og din versjon (er den som ligger på CDen) er med Plastic. Altså, titelen du vil ha er "Plastic - The Secret key of life". Mvh. Dings Du er helten min :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ok.. Trance Søx!! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ok.. Trance Søx!! Hvis du hadde vært litt mindre trangsynt hadde det kanskje vært fint. Jeg hører forøvrig på rock, metal, R&B, rap, topp 20 og en del fra 50-60 tallet og oppover til i dag. Ingen musikk suger etter min mening, det er bare snakk om hva som får DEG i stemning. Musikk skal nytes, og det er opp til hver enkeltperson hvordan han/hun skal oppnå denne nytelsen. Egentlig kan du bare ta det utsagnet å ryke og reise. Få deg noen flere år på baken, så får du kanskje litt større perspektiv på hva musikk handler om. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Pleier, både når det gjelder miksing og musikk generellt, og ikke dømme etter noen spesielle kriterier; men etter regelen "if it sounds good, it's good" bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå