_dAwn_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har akkurat gjennomført singel player på Halo3. Og syns det var gjort på en to tre. Dog, spillet var genialt. Men hvilken spill som er på markedet i dag, er av samme type, med god story og varer lengre? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gears of War og BioShock. Er vel de som er å anbefale. Kan være flere. Birger Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 GOW er vel et spill som jeg har sett litt på. Det koster jo heller ikke så mye på Elkjøp blant annet. Skal ta å se litt nærmere på det. Noen rollespill som kan være verdt å se på? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 GoW= God Of War GeoW= Gears of War Sry Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Nå er Gears of War kortere eller like kort som Halo 3 da. Man kan fint spille i gjennom med en kompis på noen timer i co-op, og man sitter litt igjen med følelsen at dette også godt kunne vært noe lenger. Bare om du irriterte deg over lengden på Halo. Oblivion bør være mulig å få billig da, Two Worlds er jo også et godt alternativ. Endret 25. oktober 2007 av archongamer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Som et RPG, vil jeg anbefale Oblivion nå. Og Mass Effect da det kommer ut i slutten av november. Birger Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bioshock er et must for 360 eiere. Utrolig atmosfære i spillet, god story og disse herlige plasmidene, forskjellige ability's man får etterhvert i spillet, gjør Bioshock til en sikker vinner. Half Life 2 Orange box anbefales også på det varmeste. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 GOW er et must da, samt Bioshock (var ikke helt i ekstase for det jeg da). Orange Box er jo kanskje et alternativ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 GoW= God Of WarGeoW= Gears of War Sry Da God of War er en serie som er eksklusiv for Sony sine konsoller så trengs vel strengt tatt ikke denne forklaringen på et Microsoftspesifikt forum? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 GeoW er det jeg mener. :-) Skal sjekke ut de titlene dere foreslår. Må ha noe å bedrive tiden med. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva med Orange Box? Ble ferdig med Episode Two i går, og er kjempe fornøyd! Har nesten ikke fått prøvd Team Fortress, fordi jeg ikke har Gull lenger Men det jeg har prøvd av det var moro! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har ett dilemma: velge GeoW eller Halo3 Skaffer meg en 360 i morgen (forhåpentligvis) og har da råd til ett spill, disse to er alternativene, men er VELDIG usikker er singel-player delen på geoW bedre enn halo3? eller viss versa, det samme når det gjelder Multplayer delen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hadde kjøpt Halo 3 først hvis jeg var deg. Gears er litt ut atm, så skader ikke å vente litt med det. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvis du er naruto fan er jo rise of the ninja rett rundt hjørnet ^^ Lenke til kommentar
XxStianxX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Oblivion definitivt Gears of War, sinnsykt bra spill og uhyre fett online Halo 3, litt kort men verdt pengene Project Gotham Racing 4, har ikke prøvd det men digga de andre spillene Personlig er Bioshock det kjedeligste og mest slitsomme spillet jeg har spilt i hele mitt liv, men det er sikkert smak og behag. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Oblivion definitivtGears of War, sinnsykt bra spill og uhyre fett online Halo 3, litt kort men verdt pengene Project Gotham Racing 4, har ikke prøvd det men digga de andre spillene Personlig er Bioshock det kjedeligste og mest slitsomme spillet jeg har spilt i hele mitt liv, men det er sikkert smak og behag. jeg må faktisk si meg enig.. jeg syns bioshock var Lame og kjederlig.. men det er mitt intrykk da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har ett dilemma:velge GeoW eller Halo3 Skaffer meg en 360 i morgen (forhåpentligvis) og har da råd til ett spill, disse to er alternativene, men er VELDIG usikker er singel-player delen på geoW bedre enn halo3? eller viss versa, det samme når det gjelder Multplayer delen Ville nok anbefalt Halo 3. Så kunne du bruke den gratis måneden din med Xbox LIVE å spille deg opp i rankene. Birger Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Oblivion definitivtGears of War, sinnsykt bra spill og uhyre fett online Halo 3, litt kort men verdt pengene Project Gotham Racing 4, har ikke prøvd det men digga de andre spillene Personlig er Bioshock det kjedeligste og mest slitsomme spillet jeg har spilt i hele mitt liv, men det er sikkert smak og behag. jeg må faktisk si meg enig.. jeg syns bioshock var Lame og kjederlig.. men det er mitt intrykk da Helt enig. Digga ikke bioshock noe særlig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror BioShock kun kan digges av noen, mens de andre ikke liker det i det hele tatt. Er uansett verdt å teste det ut. Likte det selv veldig godt. Birger Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 GOW er vel et spill som jeg har sett litt på. Det koster jo heller ikke så mye på Elkjøp blant annet. Skal ta å se litt nærmere på det. Noen rollespill som kan være verdt å se på? Blue Dragon, Eternal Sonata er to bra tittler og hvis du venter litt så kommer Mass Effect i begynnelsen av november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå