Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er du sikker på at du ikke har tatt hodeskallen fra før? Alt som er over normal av vanskelighetsgrad er bra nok. Det som er viktig er at du starter fra starten av brettet. Den første hodeskallen er grunts party skull eller noe lignende. Sjekk i ach.lista di om den ikke står som fullført. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Den første er den ute på holmen ved elven. Har ikke plukket den opp før. Skal jeg få achievments når jeg plukker den opp, eller når jeg har gjennomført banen? Ser at det er to skaller på denne løypa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Den første er den ute på holmen ved elven. Har ikke plukket den opp før. Skal jeg få achievments når jeg plukker den opp, eller når jeg har gjennomført banen? Ser at det er to skaller på denne løypa. 2 ja, en gold og en silver. Ach. skal komme frem på skjermen med en gang du slipper skallen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har selv ikke funnet alle skallene. Men håper å få løst dette med en 4-spillers co-op runde i nær fremtid. Birger Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Silver skull'sa får du ikke achievment's for! Bare gull skullsa! Disse må du starte fra begynneslen av brettet for å få! Du kan ikke loade checkpoints midt i brettet. Husk at på "The Ark" er det 2 skaller som kan være greit å vite hvor er før du begynner på det brettet . så du slipper å starte på nytt 2 ganger! Silver skulls er det nok å plukke opp! holde ett par sekund også kaste den fra deg! Samme er det med Gull Skullsa! De plukker du opp, holder ei lita stund, så kommer det opp sånn achievments sak! Lykke til ;-) Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takker og bukker. Da kan jeg fortsette å samle skaller til jeg blir blå! :-D Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har spilt igjennom Halo 3 på heroic. Blir nok en ny runde med Legenary i fremtiden. Normal blir for lett. Easy er vel som å gå på vann. Jeg syns det å gå på vann er ganske vanskelig jeg . Men fra spøk til revolver, det er masse muligheter som nevnt, spille det igjennom en gang til med annen vanskelighetsgrad, finne skulls, bruke skulls til å unlocke achievements ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå