Gå til innhold

Gjennomført Halo 3 på normal, syns spillet var kort..?


_dAwn_

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte meg Xbox360 for under en uke siden, og da selvfølgelig med Halo 3. Har spilt en time i ny og ned. Renga med det kom til å ta lang tid å gjennomføre det. Men i dag, så var det over. End credit osv. Det som falt meg inn nå var jo at det var kort. Men for å forlenge opplevelsen, så skal jeg spille gjennom det på neste vannskelighetsgrad også. Så kommer vel spørsmålet. Hva mer kan jeg gjøre dor å få mest mulig ut av spillet? Er det å spille online, spille gjennom det på andre vannskelighetsgrader osv? En annen ting er disse unloc greiene. Mangler noen poeng før jeg kommer opp på 1000 i Halo 3. Hvordan får jeg resten? Mange spørsmål, sikkert noen dumme, men har som sagt ikke spilt det så lenge.

 

_Spiff_ the warrior!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

For å gjøre det hele litt mere utfordrende og tidkrevende så kan du prøve legendary samt få nok poeng til å unlocke meta-games achievements (krever at du enebler diverse skulls). Prøvde på heroic først selv, uten skulls, og det var rimelig greit, men på legendary med skulls så blir det fort mye vanskeligere og morsommere å spille etter mitt syn :) Man kan ikke bare rushe motstanderne slik som før. Ofte før de headshot med sniperen slik at du må se rundt et hjørne før du springer ut..

Lenke til kommentar

Normal vanskelighetsgrad på kampanjen kanskje litt for lett? Bungie selv anbefaler at folk som har spilt en del FPS før spiller på "hard". Men når det er sagt så synes jeg at det er multiplayer over live som er greia med Halo3. For min del kunne de gjerne ha kuttet ut kampanjen og fokusert 100% på multiplayer.

Lenke til kommentar
Meta score betyr at du skal få 15/50.000 poeng iløpet av en bane.

Det er nedtur de første gangene du får 14.800 poeng, men når du endelig får mer enn 15/50k poeng har du en achievement! ;)

 

Sikkert nok et dumt spørtsmål, men hvor ser jeg scoren etter en runde? Og ja, starter i kveld på neste vannskelighetsgrad!

Lenke til kommentar
Meta score betyr at du skal få 15/50.000 poeng iløpet av en bane.

Det er nedtur de første gangene du får 14.800 poeng, men når du endelig får mer enn 15/50k poeng har du en achievement! ;)

 

Sikkert nok et dumt spørtsmål, men hvor ser jeg scoren etter en runde? Og ja, starter i kveld på neste vannskelighetsgrad!

 

Du trykker på X før mens du fortsatt er i "lobbyen" før du begynner å spille og aktiverer meta-score og skulls der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Før du runder spillet igjen ville jeg tatt en titt på youtube for å se hvor skallene er slik at du slipper å spille gjennom spillet senere. Det er mye morsommere å spille på legendary med Tough Luck, Thunderstorm og Famine aktivert. Spillet får et helt nytt liv hvor du må være dyktig med de fleste våpene, spare amo, ikke storme.. Du får rett og slett mye større motstand. Disse skallene valgte jeg med solo, skal du spille co-op må du velge flere for å få nok poeng! For å bli ferdig med bare det første brettet brukte jeg en time!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Plukket opp den første silver skallen. Men da skjedde det ikke noe. Er det bare slippe den da? Man trenger ikke ta den med seg til slutt? Er det noe jeg må gjøre annerledes?

 

Når du skal plukke opp hodeskaller må du starte helt fra starten av et mission. Hvis du ikke har den allerede fra før så skal du få beskjed om at du har fått achivements. Husk at du også må spille på minst normal, easy holder ikke :)

Lenke til kommentar

Spiller på det nest vannskeligste. Det skal være godt nok som jeg har forstått. Da jeg kom til den første, så plukket jeg den opp. Skjedde ikke noe da, tidligere når jeg har klart achivements så har det stått på skjermen. Startet helt fra start av missionet. Får kanskje prøve igjen da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...