Kaldvann Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skal ha meg ny tv! Krav: LCD, fullHD, 37"(tror det er stort nok for mitt bruk) Den skal i hovedsak brukes til PS3(spill og film) og jeg tenkte å bruke under 10 000 på tv`n. Noen som har noen anbefalinger? Har sett litt rundt selv, men vil gjerne høre fra folket =) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) dette er vell eneste tv som oppfyller dine krav http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213 hvorfor er LCD et krav? Endret 25. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 dette er vell eneste tv som oppfyller dine krav http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213 hvorfor er LCD et krav? Du mener jeg burde vurdere plasma? =) Isåfall hvilken tv? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 altså til under 10 000 er lcd helt klart det eneste valget mtp utvalg. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 altså til under 10 000 er lcd helt klart det eneste valget mtp utvalg. hmm, hvis jeg kan øke beløpet med noen 1000kr da. Burde jeg det? er det verdt de ekstra pengene? og hvor mye burde jeg egentlig legge i en tv? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg vil påstå at plasma er noe dritt, bildet kan brenne seg fast på slike tver Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det KAN, men det skal mye til. Selv har jeg plassma som både pc og 360 er koblet til og fremdeles er ingeting brent fast. På nyere tv'er så går det også så går det som oftest ann å få vekk ting som er brent fast. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er veldig dumt å legge inn innlegg da man tydeligvis ikke vet helt hva man snakker om, og jeg skjønner ikke helt vitsen da man bare blir forvirret. Det finnes mange 37" fullHD tver som dekker kravene hans: HW.no sin prisguide sortert på 1080p og 37"... Jeg kan ikke hjelpe deg videre da jeg selv ikke er noen ekspert, men faktisk ser etter en 37 1080p tv selv. Sjekk innlegget jeg har lagt inn på AVforum. Innlegget mitt Av tvene du ser i pris guiden vil jeg ikke anbefale Samsungen. Jeg har ikke prøvd den selv, men etter å ha lest denne linken (tråden) deler du antakeligvis samme mening som meg... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg vil påstå at plasma er noe dritt, bildet kan brenne seg fast på slike tver årets innlegg Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hehe, jeg var hos en kamerat for en liten stund siden (kansje ett par måneder nå), og de hadde nettopp fått seg stort flott plasmatv...men det var allerede brunnet ett bilde inn på skjermen, lillesøstera hans hadde glemt å slå av en eller annen stygg kanal Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da har tv'en stått altfor lenge på, da snakker jeg om hvertfall 6timer uten forandring. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hehe, jeg var hos en kamerat for en liten stund siden (kansje ett par måneder nå), og de hadde nettopp fått seg stort flott plasmatv...men det var allerede brunnet ett bilde inn på skjermen, lillesøstera hans hadde glemt å slå av en eller annen stygg kanal Sikker på at det var en permanent innbrenning? Hvilken modell har så denne kompisen din? Sitter selv med en nyinnkjøpt Pioneer 428XD(plasma) og jeg har ingen vonde ord å si om den tv'n bortsett fra prisen... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå skal du vel betydelig opp i budsjett for å få råd til plasma med 1080P uansett? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sikker på at det var en permanent innbrenning? Hvilken modell har så denne kompisen din? Sitter selv med en nyinnkjøpt Pioneer 428XD(plasma) og jeg har ingen vonde ord å si om den tv'n bortsett fra prisen... Vet ikke modell eller merke, vet heller ikke om det er helt permanent.. Dere har sikkert rett i at det skal noe til for at slikt skal skje (tror det hadde vært samme bildet på skjermen i løpet av natten). Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I Siba's nettbutikk får du 42"-utgaven av Hyundai 37" for bare 1000 kr mer. Kan sikkert krangle deg til å få samme pris i varehus også. 1000 kr for 5" er ganske lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå