Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 PC min "ellers" er i god form. Men når jeg skal spille et spill som tar litt at maskinen så klikker helile greia.. ARG... Det kommer en fargerik skjerm som ser ut som om det er Skjermkortet som har går til ¤%#¤%#. Men jeg trenger bare å skru av strøm forsyninga og slå på makinen igjen da er den helt ok igjne... Noen som vet hva dette kan være? Jeg er luta lei av og restarte... jeg takker så mye om noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hadde vært litt enklere visst du hadde sagt hvilken hardware du har, skjermkort f.eks. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Specs Msi hovedkort KT3 ultar c ellerno Amd 1800+ @45 grader Gainward GF4 Ti 4200 2x Twinmos DDR @ cl2 3 x 80 gb Wd 230w strøm foryning Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja, den strømforsyninga di blir ihvertfall ikke arbeidsløs med det første. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Specs Msi hovedkort KT3 ultar c ellerno Amd 1800+ @45 grader Gainward GF4 Ti 4200 2x Twinmos DDR @ cl2 3 x 80 gb Wd 230w strøm foryning Det er skjermkortet som er klikk, Ta en titt [url URL"]http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=5...6beb8feb7ed]URL Her [/url] Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ja kansje d så den i ste.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 PC min "ellers" er i god form.Men når jeg skal spille et spill som tar litt at maskinen så klikker helile greia.. ARG... Det kommer en fargerik skjerm som ser ut som om det er Skjermkortet som har går til ?%#?%#. Men jeg trenger bare å skru av strøm forsyninga og slå på makinen igjen da er den helt ok igjne... Noen som vet hva dette kan være? Jeg er luta lei av og restarte... jeg takker så mye om noen kan hjelpe meg med dette. Hm... vurdert nytt skjermkort ? :wink: Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 litt for liten strømforsyning kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå