Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1-årsgave til typen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diamantring? Er han rik eller noe? :p

Hallo, det er jo ikke så dyrt da! Dessuten er det en bra måte å symbolisere vårt fantastiske forhold som har vart så lenge :innocent:

Ekte diamant er vel ikke akkurat billig. Husker jeg kjøpte en "diamant-ring" til 1800. Fake.

Egentlig ikke fake da, men ikke ren diamant eller noe slikt. Jeg vettafaen. Hun ble glad. Jeg fikk mews.

Men ontopic. Se ann hvor mye penger du har. Har du et par millioner på bok kan du for så vidt slå deg løs, men hvis det er en litt mer presset økonomisk situasjon kan du jo kjøpe et armbånd eller liknende. Jeg (18år) fikk sølv-armbånd når vi hadde vært sammen et år og jeg ble kjempeglad. Samtidig sto det våre initialer bakpå :) Det trenger ikke være gangster/kakse. Kjøp noe "rent" i så fall.

Hvertfall min mening.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Noe personlig slår noe dyrt anyday.

Agree, men jeg synes det er viktig at det er "Jeg kjøpte denne fordi den er så personlig" og ikke "Jeg kjøpte denne fordi den var skikkelig personlig og billig lzm"

At noe skal være personlig trenger ikke umiddelbart bety at du skal lage det på sløyden.

Lenke til kommentar

Før du gir ham smykke bør du være sikker på at han er komfortabel med smykker.

Eneste "smykket" jeg har fått av min samboer er klokke. Den er jeg veldig glad for (og i) og bruker hele tiden. Noe han bruker mye kan også være en god presang, det trenger ikke for den saks skyld være så romantisk i utgangspunktet. Men dersom han liker tingen veldig godt og bruker det/den mye vil han tenke på deg og hvor glad han er for denne tingen.

Men det er meg. Blomster, smykker ol. er etter min oppfatning bortkastet på gutter (nå generaliserer jeg fælt, vet at ikke alle er enige i dette). Selv om jeg ikke er så opptatt av klær i utgangspunktet er en genser som jeg bruker mye en veldig fin presang fra min kjære. Type lommebok/kortmappe kan og være noe, gjerne med ilagt bilde av deg og et gavekort i en butikk han liker el.

(Men nå er jeg ca 10 år eldre, så er ikke sikkert mine tips er allverden)

Lenke til kommentar

Et tastatur av type god kvalitet og et brev hadde jeg blitt glad for, om du ønsket å vite det.

Uansett, så ville jeg ikke kjøpt en diamantring, fordi det er en diamantring. Det blir feil.

Men jeg liker ideene om et armbånd. Men, du nesten spørre han om hva han liker.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, hvis dere har vært sammen ett år vet du nok bedre enn oss alle andre her hva som er best ;)

Hva med å kjøpe noe begge har tjener på? en liten ferie weekend til london? f.eks?

Det var ikke så dumt :)

Det er noe som vil huskes hele livet, en flaske med parfyme blir bare brukt og glemt.

En diamantring er noe man vanligvis dropper det 1 året.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at et flertall av gutter i forhold ikke setter _veldig_ stor pris på sentimentale gjenstander som gaver, dvs. ringer, smykker, armbånd osv. Men klart, får en gutt en sentimental gave viser han selvsagt sjeldent misnøye, SELV OM han heller egentlig kunne tenkt seg noe mer nyttig (les: relevant for hans interesser).

Jeg vil tørre å påstå at gutter flest ikke er så sentimentale som jenter flest, på langt nær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...