pizzafordi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 for den som ikke tenker, da mener jeg ikke noe med det. jeg mener tatt ut fra løse luften, spontant. så med den drømmen og etterhendelse i en serie. så følelsen en får av dette er en total synsk opplevelse. Men en trenger egentlig ikke spørre etter definisjonen fordi jeg hadde den opplevelsen, er jeg da synsk? det viktigste er at du opplevte dette, en annen ting er at flere opplever slikt. om en velger å kalle det tilfeldigheter eller noe annet av en annen synsk vinkel, viser egentlig kansje også til at ord som synsk eller tilfeldighet, blir egentlig bare fattige til å beskrive fenomenet. Synes det er helt greit å bare fortelle slik som du gjorde og at andre forteller lignende historier uten at en trenger å undersøke det, bli spesialist, det innebærer jo litt tid kan en si. vel, både og undersøke. men jeg liker ideen og feelingen bak dette, gir livet en liten gnist her. slike gnister er viktige å ta vare på og dele med andre. men for å nevne det med synsk, min definisjon på synsk eller tanke om det. det finnes grader av synske level 1 til level 1000. akkurat som med en taxi sjåfør som har kjørt taxi 1 gang og en annen som har kjørt 100 000 timer i sitt liv. og forrige liv eller noe sånt. som sagt grader. hvis en merker at en kan kjøre bil og kaller de pirat taxi. vel, synsk for meg betyr et kraftig begræp, det er mitt forhold til ordet. som med professor, eller noe avagant tittel. profesjonell synsk, mini synsk, synes det er greit å legge is på ordet synsk og heller finne ord hvor hver enkelt hendelse som f.eks sanndrømmt. det høres litt tryggere, behaligere å snakke med andre om uten å bli latterligjort. hva enn en våger å kalle det så mener jeg at alle opplever slike spennende øyeblikk veldig ofte, som om det var en mening i det, men mest av alt, at en velger å se på det som mening, og tillate at det er mening, gi gnist til sitt eget liv i stedenfor å være veldig destruktiv og hatende. enjoy life peace and pizza Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 for den som ikke tenker, da mener jeg ikke noe med det. jeg mener tatt ut fra løse luften, spontant. så med den drømmen og etterhendelse i en serie. så følelsen en får av dette er en total synsk opplevelse. Men en trenger egentlig ikke spørre etter definisjonen fordi jeg hadde den opplevelsen, er jeg da synsk? det viktigste er at du opplevte dette, en annen ting er at flere opplever slikt. om en velger å kalle det tilfeldigheter eller noe annet av en annen synsk vinkel, viser egentlig kansje også til at ord som synsk eller tilfeldighet, blir egentlig bare fattige til å beskrive fenomenet. Synes det er helt greit å bare fortelle slik som du gjorde og at andre forteller lignende historier uten at en trenger å undersøke det, bli spesialist, det innebærer jo litt tid kan en si. vel, både og undersøke. men jeg liker ideen og feelingen bak dette, gir livet en liten gnist her. slike gnister er viktige å ta vare på og dele med andre. men for å nevne det med synsk, min definisjon på synsk eller tanke om det. det finnes grader av synske level 1 til level 1000. akkurat som med en taxi sjåfør som har kjørt taxi 1 gang og en annen som har kjørt 100 000 timer i sitt liv. og forrige liv eller noe sånt. som sagt grader. hvis en merker at en kan kjøre bil og kaller de pirat taxi. vel, synsk for meg betyr et kraftig begræp, det er mitt forhold til ordet. som med professor, eller noe avagant tittel. profesjonell synsk, mini synsk, synes det er greit å legge is på ordet synsk og heller finne ord hvor hver enkelt hendelse som f.eks sanndrømmt. det høres litt tryggere, behaligere å snakke med andre om uten å bli latterligjort. hva enn en våger å kalle det så mener jeg at alle opplever slike spennende øyeblikk veldig ofte, som om det var en mening i det, men mest av alt, at en velger å se på det som mening, og tillate at det er mening, gi gnist til sitt eget liv i stedenfor å være veldig destruktiv og hatende. enjoy life peace and pizza Slik svada kan oppsummeres med tre alfabet: TLS Temporal Lobe Sizure, eller dens fetter, Temporal lobe induced fenomenon. Ta en search på youtube.... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Melder meg inn i denne klubben. Det samme skjer med meg ett par ganger, men jeg opplever gjerne episodene ett par måneder senere. melder meg inn i den klubben der jeg og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I dag drømte jeg at tre fly styrtet utenfor flyplassen vår. Det ene var som en ildkule som falt ned fra himmelen mens de to andre ikke brant like ille. Da var det bare å benke seg foran nyhetene. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er slikt en havner på institutt for, og i gamle dager ville de brent deg på bålet! =) Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 For de som tror på det så er det noen som er synske i den forstand at de kan fange opp energier og tolke de. De som faktisk er synske forteller at alle har den samme evnen, den er bare ikke utviklet eller stimulert. Så har du noe som heter loven om tiltrekning. Loven om tiltrekning går ut på at du faktisk tiltrekker deg det du gjennom tankene og følelsene dine sender ut i verden. Så viss du har drømt om dette så er det signaler du har sendt ut til verden gjennom ubevisste tanker og følelser i drømmen din. Da er det ikke noe unaturlig at det faktisk skjer ved en senere anledning. Drømmer man husker godt kan man også tenke på og føle på over tid og dermed sender du ut signaler og tiltrekker deg akkurat disse stiuasjonene. Dette skjer jo hele tiden. Viss du faktisk tenker over hva du tenker på og hvike følelser du har hatt i visse perioder før en hendelse så kan du se at hendelsen stemmer bra med hvordan du følte og tenkte på forhånd. Det er ihvertfall ikke unormalt å være "sanndrømt". Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lars29_* Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jenta som kyssa deg på kinnet tenker du vel og en del på før du sovner, og dermed er det ingen overaskelse at hun dukket opp i drømmen. Dessuten er det heller ikke så rart at jenter man viser interesse for i klassen i 13-14 års aldern gir respons. Muligens litt off topic her, men du mener at jenter som er eldre ikke gir så mye respons som de gjør i 13-14 års alderen? Eller er det jeg som er helt på jordet her nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå