christofferv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei, hadde en del framføringer osv, i forhold til OD (Operasjon Dagsverk), så eg hadde med meg speilreflekskameraet mitt på skolen. I den eine timen, satt me å jobba da det plutselig kom ein fugl flygende inn døra. Den fløy to ganger rett i vinduet, og var sånn passe i sjokk etterpå, så en i klassen måtte ta fuglen med hendene og bære den ut. Da han satte fuglen fra seg ville den ikkje fly, så eg fikk tatt ein del bilder. Poster eit av de her, kan være eg oppdaterer med fleire (dersom eg får bra resultater ut av resten, har ikkje sett skikkelig igjennom alle enda). Håper på konstruktiv kritikk. Bilde: Bilde 2, "Nå stikker jeg!": Bilde 3, "Hjelp meg!": Bilde 4, "Ready for take off" Er klar over at bilde 2 er litt uskarpt, men det er på grunn av at han er på veg til å stikke av . Bilde 1 og 3 såg ganske skarpe ut på pc-skjermen min (sitter på en desktop, så er ikkje sikker). Håper dere liker bildene Takker på forhånd! Endret 28. januar 2008 av cv-trial Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Utrolig tøft Bare sleng opp resten du synes jeg. samler på sånne bilder Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 fint bilde, synd at foten fremme ser helt freaky ut, man mister på en måte litt av den naturlig følelsen... Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er en blåmeis. Fint bilde okkesom. Stakkar liten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Selve fuglen var fint fanget inn, men bildet synes å være litt uskarpt. Skyggene i bakgrunnen ødelegger også litt. Men uansaett av de bedre fuglebildene her inne. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Slenger opp enda eit bilde av denne fuglen. Fann eit nytt bilde da jeg så igjennom bildene. Syntes det var ganske stilig, så kom med kritikk! Takker for kommentarer så langt!! Bilde: Større bilde vil være å finne på FlickR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå