Jaeger Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Settet inneholder alt fra drill til bajonettsag, og er på utkikk etter en koffert til å ha dette i, da det orginalt kommer i en bag. Denne vil ikke tåle påkjenningen av å være med på jobb. Kofferten må være minimum 70x50x20cm innvendig. Tilpassing innvendig fixer jeg med neoprene eller skumgummi. Kan godt bestille fra utlandet, men prisen må være under ca 1500,- Takker for alle svar. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan vil det være å bruke en aluminiumskasse da? De er jo som regel store og relativt solide. Lenke til kommentar
Jaeger Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan vil det være å bruke en aluminiumskasse da? De er jo som regel store og relativt solide. Jeg tenkte at jeg skulle klare å bære den med en hånd uten problemer. Ønsker også at alle verktøyene er tilgjengelig når jeg åpner lokket. I en aluminiumskasse vil ting måtte være stablet. Men har vært inne på tanken. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Settet inneholder alt fra drill til bajonettsag, og er på utkikk etter en koffert til å ha dette i, da det orginalt kommer i en bag. Denne vil ikke tåle påkjenningen av å være med på jobb. Kofferten må være minimum 70x50x20cm innvendig. Tilpassing innvendig fixer jeg med neoprene eller skumgummi. Kan godt bestille fra utlandet, men prisen må være under ca 1500,- Takker for alle svar. Denne verktøykassen fra Luna er jo mer enn stor nok (76x54x40), men håndtakene er beregnet for å bæres med begge hender. Det er imidlertid neppe noe problem å sette på et ekstra koffert-håndtak under låsemekanismen.. Prisen inkl. mva blir såvidt under 1500,- -med det ekstra håndtaket blir det vel ca. en hundrelapp over. Denne er riktignok unødvendig høy (40cm kontra de 25 du trenger) og blir kanskje ubehagelig å bære i en hånd av den grunn, men det var det nærmeste jeg fant din størrelse sånn uten videre... Edit: er du litt nevenyttig, kjøper du aluminiumsprofiler på Clas Ohlsson og lager kofferten selv i helt riktig størrelse.. Endret 13. november 2007 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå