Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger koffert til 6 delers batteriverktøysett.

Anbefalte innlegg

Settet inneholder alt fra drill til bajonettsag, og er på utkikk etter en koffert til å ha dette i, da det orginalt kommer i en bag. Denne vil ikke tåle påkjenningen av å være med på jobb. Kofferten må være minimum 70x50x20cm innvendig. Tilpassing innvendig fixer jeg med neoprene eller skumgummi. Kan godt bestille fra utlandet, men prisen må være under ca 1500,-

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vil det være å bruke en aluminiumskasse da? De er jo som regel store og relativt solide.

Jeg tenkte at jeg skulle klare å bære den med en hånd uten problemer. Ønsker også at alle verktøyene er tilgjengelig når jeg åpner lokket. I en aluminiumskasse vil ting måtte være stablet. Men har vært inne på tanken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Settet inneholder alt fra drill til bajonettsag, og er på utkikk etter en koffert til å ha dette i, da det orginalt kommer i en bag. Denne vil ikke tåle påkjenningen av å være med på jobb. Kofferten må være minimum 70x50x20cm innvendig. Tilpassing innvendig fixer jeg med neoprene eller skumgummi. Kan godt bestille fra utlandet, men prisen må være under ca 1500,-

Takker for alle svar.

Denne verktøykassen fra Luna er jo mer enn stor nok (76x54x40), men håndtakene er beregnet for å bæres med begge hender. Det er imidlertid neppe noe problem å sette på et ekstra koffert-håndtak under låsemekanismen.. Prisen inkl. mva blir såvidt under 1500,- -med det ekstra håndtaket blir det vel ca. en hundrelapp over. Denne er riktignok unødvendig høy (40cm kontra de 25 du trenger) og blir kanskje ubehagelig å bære i en hånd av den grunn, men det var det nærmeste jeg fant din størrelse sånn uten videre...

Edit: er du litt nevenyttig, kjøper du aluminiumsprofiler på Clas Ohlsson og lager kofferten selv i helt riktig størrelse.. :)

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...