Xaserr Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Heisann! : ) Har en kompiss som kjører en atv (50cc) Kommer ikke på navnet i farta. Men den er vertfall reg. for 2 stk. Jeg har selv en Aero rx 50 og lurer på om denne lar seg reg. for 2? Isåfall, hvordan? må den på visning? Mvh Aassveen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Heisann! : )Har en kompiss som kjører en atv (50cc) Kommer ikke på navnet i farta. Men den er vertfall reg. for 2 stk. Jeg har selv en Aero rx 50 og lurer på om denne lar seg reg. for 2? Isåfall, hvordan? må den på visning? Mvh Aassveen hmm, gjelder vel de samme på 4 hjuls moped som på2 hjuls moped... nr 2 som sitter på må være under 10 år... Lenke til kommentar
siggii Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg for min del er da ganske sikker på at man ikke har lov å sitte to på noe som er registrert som moped, selv om man er under 10 år... Hvis kameraten din har 50cc registrert for to må det enten være som traktor eller lettsykkel eller no...:S Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det som plager meg, den er reg. for 2. På moped lappen, skjønner ikke åssen det går ann ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå