Bonnskij Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Første gong eg såg ein 200sx fall eg pladask, og i mine auger er det rett og slett draumebilen. Har bestemt meg for at eg skal spare ei tid, og sjå om eg får kjøpt ein brukt i rimeleg god stand, men eg har nokre spørsmål angåande bilen, og eg har enno ikkje greidd å få svar, til trass for endelause søk på nettet, og andre stader. Først av alt er eg veldig interessert i å få tak i eindel literatur om 200sx; manualar, delspesifikasjonar, intalasjonsinstruksjonar osv. Far min er utdanna bilmekaniker, og om eg kjøper ein slik bil lærer han meg å fikse og skru og styre på. (Forsåvidt på kvaslags som helst bil, berre det ikkje er ein dieselbil eller ein bil med for mykje elektronikk. Tidene har forandra seg sidan han vart utdanna ) Målet er vertfall at eg skal vere i stand til å ta meg av det meste av reparasjon, utskifting av deler, og eventuell tuning av bilen sjølv, og informasjon ser eg difor på som ein bra stad å starte, kanskje noko som omhandler tuning og installering av turbolader, då det ikkje akkurat er eit "plug & play"-verktøy. Og sidan eg ikkje er veldig godt økonomisk bemidla, bør eg nesten rekne med at ein eventuell bruktbil har gått x antal kilometer, kor langt kan eg rekne med at ein standard 1.8 liters motor i 200sx kan gå før den seier god kveld? Klart det kjem an på bruk, men eit ca antal ilometer går vel an å tenkje seg til. Når då motoren til slutt legg frå seg årane, vil ein ny motor koste 25-30 k, då bestilt frå storbritania, må eg rekne med å måtte betalle ein helsikkes toll på motoren. Vil eg kanskje i verste fall måtte betale nye heilskrudde avgifter på ny motor, og vil dei blakke meg heilt om eg oppgraderer til ein 2.0 liters motor? (Motoren blir då bestilt gjennom eit norsk firma, berre så det er klargjort) Kor mykje er det lov til å tune ein 200 sx til, dersom den skal gå lovleg på vegen, og kor mykje blir avgiftene på bilen høgna med? (Nei, eg har ikkje tenkt å tune den noko sinsjukt, den er då ein bra kraftplugg frå før, men greitt å ha noko å forhalde seg til) Og kor mykje må eg rekne med å betale i forsikringspremie, eg har høyrt at bilen ikkje er så hinsides gale å forsikre, sjølv for ungdom. Eg har høyrt om at det var rundt 7000 kr hos gjensidige, men det høyrdest i så fall veldig rimeleg ut. Eg blir veldig takknemleg for svar. Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kanskje brukerklubben her i Norge er en bedre plass å spørre. Om du da allerede ikke har vært der og spurt. Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Får komplette 200sx s13 fra storbritannia fra rundt 20.000 og opp. Da gjerne med småfrisert motor, understell satt opp for drifting osv. Så å bruke det som delebil hvis motoren skulle gå åt skogen er kanskje ikke så dumt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller om du har noen form for bonus, men tror du bare kan glemme at det skal koste 7 000kr i året for forsikring. Har flere venner med 200 sx. De betaler rundt 40 000 kr i året. Han ene fikk tilbud på 118 000 kr for å forsikre bilen på seg selv. Tar du det på foreldrene dine kommer du unna med rundt 14 000. Mulig de jeg kjenner har blitt lurt, men jeg tror uansett at 7 000 kr var litt vel lite. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Kanskje brukerklubben her i Norge er en bedre plass å spørre. Om du da allerede ikke har vært der og spurt. Ser ut som ei perfekt side å lese på, takk så mykje for linken! Får komplette 200sx s13 fra storbritannia fra rundt 20.000 og opp. Da gjerne med småfrisert motor, understell satt opp for drifting osv. Så å bruke det som delebil hvis motoren skulle gå åt skogen er kanskje ikke så dumt God idè. Nokn formeining om kva det vil koste i frakt til Norge? Og må ein betale nokon form for toll? Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller om du har noen form for bonus, men tror du bare kan glemme at det skal koste 7 000kr i året for forsikring. Har flere venner med 200 sx. De betaler rundt 40 000 kr i året. Han ene fikk tilbud på 118 000 kr for å forsikre bilen på seg selv. Tar du det på foreldrene dine kommer du unna med rundt 14 000. Mulig de jeg kjenner har blitt lurt, men jeg tror uansett at 7 000 kr var litt vel lite. Sjølv synest eg 7000 verka lite ja, men på den andre sida verka 40000 pluss heilt hinsides mykje, og 118000 er heilt på trynet, og meir enn bilen kostar... Om det er såpass stive prisar på forsikring så forsikrer eg heller på foreldre. Det er vel 20% bonus ein starter med? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Man starter som regel med 20% bonus, ja Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 mange forsikringspriser er helt på trynet på slike "ungdomsracerbiler" dette for å prise seg ut av markedet da selskapene ikke vil ha den slags kunder i mange tilfeller. motoren som du snakker om har vel allerede turbo. wiki om 200sx i alle fall som jeg ser i alle fall fra wikien. det er vel endel elektronikk på en slik bil, men alt slikt er jo definisjonsspørsmål. hvor mye du kan trimme den vil jeg gått utifra om det finnes like biler i norge som har samme motor og trimma den og fått det godkjent. du bør uansett før du trimmer bilen ha en god dialog med det vegvesen kontoret som skal godkjenne trimmingen. det gjør alt lettere og teknisk sett så skal du søke om lov til trimming før du gjør det sånn som ejg har forstått dette, så du kan trimme den masse så lenge det blir godtatt av myndighetene (egentlig kan du trimme mye uansett men blir ikke nødvendigvis godkjent ) ang trimavgifter så er det jo noe å forholde seg til. vis bilen er førstegangsregistert i norge før 1996 så er det vel gratis(tror jeg), vis bilen er førstegangsregistrert etter dette så får du bruksfradrag per år bilen er gammel opp til 10 år mener jeg å huske (ja vet de reglene er litt vridd om værandre og slikt her) men må uansett betale litt avgift. og til slutt en personlig mening. liker s14 bedre Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk for bra svar. Forsikringa går vel betydeleg opp ved trimming reknar eg med. Skal ikkje sei meg ueinig i at s14 er hakket heeftigare, men så må ein gjerne betale opptil det dobbelte i pris for deler til den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå