EinarEriksen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei, lurer på om det kommer en test av Htc's nye Wildfire? Om alt går etter planen er testen av Wildfire ute innen ca. fire virkedager Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Request: Tidligere i år testet dere hvor gode telefoner var på musikk og hvor bra de kunne drive utvalgte headsett. Skulle gjerne sett en test med 3GS mot iPhone 4 (gjerne andre også for den saks skyld). Lurer på om nye iPhone har fått noe kraftigere lyd- prosessor. Forøvrig lurer jeg på om jeg kan hjelpe til å teste telefoner. Trenger ikke lønn for det egentlig. Syntes det er så få tester/for lenge mellom tester. Gi meg gjerne en å kontakte. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Req: Test av Samsung Omnia Pro 4 [b7350] Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Req: Test av Samsung Omnia Pro 4 [b7350] Ser ingen priser på denne i prisguiden selv om den burde vært ute nå. Merkelig... Sjekker med Samsung om det kommer testeksemplarer snart Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Spb mobile shell 3.7 med kompabilitet for symbian^3 ble sluppet ut for noen dager siden. Den har 15 dagers full funksjonell evalueringstid. En test av denne på n8 kunne vært fint for de som vurderer n8 men ikke liker brukergrensesnittet. Lenke til kommentar
MiniC Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadde vært veldig fint med en test av HTC Desire HD. Mobilen.no har allerede kommet med en test av den og der fikk den toppkarakterer. Visstnok markedets beste mobil, "Den er best. Punktum." skrev de. Ville vært artig å lese amobils vurdering òg(: Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Oppdatert test av Sony Ericsson med 2.1-oppdateringen hadde vært noe! Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvordan går det med test av X3 Type & Touch? Dere har hatt den inne i tre uker nå tror jeg :o Leit at den ikke rakk test før julehandelen. De fleste store tester jeg har lest omtaler denne telefonen som årets julegave, mens amobil ikke har rukket å si stort om den :/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan går det med test av X3 Type & Touch? Dere har hatt den inne i tre uker nå tror jeg :o Nå har dere hatt den i snart to måneder :| Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Savner en Test av Xperia Play, når kommer den? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Savner en Test av Xperia Play, når kommer den? Du er litt tidlig ute med å savne den, siden de fleste redaksjoner i Norge fikk den inn for maksimalt to dager siden. Heldigvis har vi sneket oss til et eksemplar tidligere enn det, og kan derfor levere en test veldig snart. Vi sikter på fredag, men det kan bli mandag Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Når kommer test av HTC Desire S ? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Når kommer test av HTC Desire S ? Desire S er på vei til redaksjonen i skrivende stund, men vi har ikke spikret et tidspunkt for publisering. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Når kommer testen av Samsung Galaxy S II? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når kommer testen av Samsung Galaxy S II? Vi tar sikte på første halvdel av kommende uke. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen mulighet for en test av Samsung Galaxy Gio eller er det for low spec? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen mulighet for en test av Samsung Galaxy Gio eller er det for low spec? Ingenting er for low spec - vi har som mål å teste absolutt alle telefoner på markedet! Forespørsel om Gio er sendt - takk for tipset. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Siden dere har testet Motorola Xoom, som jeg ikke viste kom til Norge, har dere mulighet til å teste Acer Iconia Tab som har nærmest tilsvarende spesifikasjoner som Motorola Xoom, men med flere kodeker for lyd og bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå