EinarEriksen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Da kan jeg meddele at KF750 Secret kom inn døra, og vil ikke forbli secret N85 kom også inn i i går. Regn med litt under to uker på testen av denne. Endret 30. oktober 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da kan jeg meddele at KF750 Secret kom inn døra, og vil ikke forbli secret N85 kom også inn i i går. Regn med litt under to uker på testen av denne. Bra Secret blir testet + N85, takk amobil Gleder meg også til testen av N79, ser ut at denne vinteren blir et knall Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Når det gjelder N79 er den på vei fra Sverige til PR-byrået i Norge, og sendes deretter rett ut døren retning Amobil. Så det er ikke lenge til vi har den også i hende. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gode nyheter! Gleder meg Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Når får dere testet Samsung Innov8? Dette er en mobil som kommer til å levere stort. Har lest flere gode tester på den allerede og tror deres kommer til å bli rosinen i pølsa! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://www.amobil.no/artikler/htc_touch_hd/57523 Det står ikke "førsteinntrykk" som det vanligvis gjør når en test er like rundt hjørnet. Har dere bare fått lånt en telefon i kort tid for prøving, eller har den kommet dere i hende for full test? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vi har dessverre bare fått tafse på den, ja. Vi får eget testeksemplar i neste uke. Når det gjelder Innov8, så er det bare å ta kontakt med Samsung for å mase om at de skal sende et eksemplar til oss Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Vet amobil noe om HTC S740 ..? Tenker på dato for evnt. test i all hovedsak. Endret 4. november 2008 av OML Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vet amobil noe om HTC S740 ..? Tenker på dato for evnt. test i all hovedsak. Denne er på vei til postkassen vår. Noen eksakt dato for test tør vi ikke sette akkurat nå. Lenke til kommentar
KakeKake Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Edit.. Lese bug. Endret 5. november 2008 av KakeKake Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vet amobil noe om HTC S740 ..? Tenker på dato for evnt. test i all hovedsak. Denne er på vei til postkassen vår. Noen eksakt dato for test tør vi ikke sette akkurat nå. Flott! Takk for infoen, Mafo. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen oppdatering på N79? I og med at det ikke er kommet noen sniktitt, regner jeg med at dere ikke har mottatt telefonen enda, men det kan vel ikke være lenge før dere får den nå? Etter mye bra omtale andre steder, bestilte jeg telefonen i helgen. Ser selvsagt fortsatt fram til deres test! Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen oppdatering på N79? I og med at det ikke er kommet noen sniktitt, regner jeg med at dere ikke har mottatt telefonen enda, men det kan vel ikke være lenge før dere får den nå? Etter mye bra omtale andre steder, bestilte jeg telefonen i helgen. Ser selvsagt fortsatt fram til deres test! Heisann, førsteinntrykket er skrevet og publiseres i morgen tidlig. Den fulle testen av N79 går ut i midten av neste uke dersom alt går etter planen. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor blir det av testen av LG Renoir? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvor blir det av testen av LG Renoir? Årsaken til forsinkelsen er at vi fikk et eksemplar med så mange feil at det var liten tvil om at vi satt med en "mandagsmodell". Ny telefon kom i posten i dag, så testen bør være ute ganske tidlig i neste uke. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det sånn at testen av Nokia N79 kommer i løpet av denne uken her? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det var planen, ja. Men så kom influensaen og tok testeren, så det kan være at den ikke kommer før over helgen. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå håper jeg vrikelig at testen kommer ut snart, klarer ikke å vente lenger snart Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du kan jo korte ned ventetiden med to lesertester her på forumet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Eller ved å lese testen, ettersom den kom kl 17 i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå