Gå til innhold

Amobil.no: Tester brukerne savner frå Amobil.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Har dere planer om å teste Nokia 6220 Classic og Nokia N78 når de kommer ut?

Begge disse skal testes ja, vi forventer å få inn 6220 i løpet av neste uke, mens status på N78 er litt mer usikker.

Jeg vil svært gjerne ha en test av lg kf750 secret så snart som mulig :grin: Det bør også være gode muligheter for å teste samsung u900 nå, og jeg håper også at dere tester g400 når den kommer :)

Vi får sannsynligvis inn U900 ikke så lenge etter månedsskiftet, mens Secret forventes i løpet av juni. G400 har vi foreløpig ikke fått status på, men den skal testes, den også. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

Har dere planer om å teste Nokia 6220 Classic og Nokia N78 når de kommer ut?

Begge disse skal testes ja, vi forventer å få inn 6220 i løpet av neste uke, mens status på N78 er litt mer usikker.

Jeg vil svært gjerne ha en test av lg kf750 secret så snart som mulig :grin: Det bør også være gode muligheter for å teste samsung u900 nå, og jeg håper også at dere tester g400 når den kommer :)

Vi får sannsynligvis inn U900 ikke så lenge etter månedsskiftet, mens Secret forventes i løpet av juni. G400 har vi foreløpig ikke fått status på, men den skal testes, den også. :)

hvor ble det av testen 6220 da?? N78 burde testes snart da, den er i butikkene og mobilen.no har testen den. Testen av LG KF750 Secret burde komme gjennom neste månde ...

Lenke til kommentar
Når kommer testen av Sony Ericsson C702?

Den er i full testing, og testen skal være klar tidlig i uke x, der "uke x" = den uka som begynner 23. juni).

Noki 6220 Classic-testen kommer sannsynligvis samme uke. Nokia N78 husker jeg dessverre ikke status på, men skal få sjekket det i morgen.

Ellers kommer testen av Samsung Sould U900 om et par dager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samsung F480 har vi ennå ikke fått inn, og det eneste svaret vi har fått fra Samsung er "i løpet av sommeren".

På grunn av sykdom hos testeren kommer ikke C702i tidlig denne uka (som jeg sa i forrige post), men helt i slutten (søndag).

6220 Classic-testen er spikret til lørdag. E71 kommer tidlig neste uke.

Testeren har begynt på N78, men vi har svært mye å teste for tiden så det er litt usikkert med akkurat denne.

Lenke til kommentar
Jeg vil svært gjerne ha en test av lg kf750 secret så snart som mulig :grin:

Enig! Dette er for dårlig, ikke engang en sniktitt på den. Bestilt den, og MPX.no har levering av denne telefonen den 03.07.08, står som ubekreftet. Men alt stemmer med det folk sier, månedsskifte juni/juli, og her sier folk iløpet av juni. Satser på at jeg har telefonen i hånda til helga.

Få opp en test på denne!

Lenke til kommentar
Enig! Dette er for dårlig, ikke engang en sniktitt på den. Bestilt den, og MPX.no har levering av denne telefonen den 03.07.08, står som ubekreftet. Men alt stemmer med det folk sier, månedsskifte juni/juli, og her sier folk iløpet av juni. Satser på at jeg har telefonen i hånda til helga.

Få opp en test på denne!

Det er dessverre ikke slik at dette automatisk ligger innenfor vår kontroll. Når en test ikke dukker opp er det som regel fordi produsentene er sene med å sende ut testeksemplar. Det kan vi vanskelig gjøre noe med. Det samme gjelder sniktitt. Får vi lov til å pille på telefonen før den kommer i butikkene blir det somoftest en sniktitt av det.

Kommer det en test av Nokia E66 snart? Vil vente med å bestille til jeg har lest test av den..

Det kommer. Det vi venter på nå er at Nokia skal få sendt ut testeksemplarer, noe vi regner med skjer i løpet av nær fremtid.

Er det planlagt en test av Chess Xzite?

Jepp, det ligger på prioriteringslisten.

Lenke til kommentar
Jerg savner en test av HTC sin Touch Diamond altså.. Regner egnetlig med at den er på vei.. Håper bare den ikke blir testet som en iPhone-killer, men som en profftelefon med Windows Mobile.

Den testen kommer nok veldig snart.. Jeg syntes det hadde vært morro og sett en teste av HP Ipaq 614c eller Ipaq 914..

Lenke til kommentar
Nokia N78: Test er ute

HTC Touch Diamond: Fredag, kanskje torsdag

Sony Ericsson C902: Trolig helgen

Nokia E66: Neste uke

Chess Xzite: Vi har et testeksemplar, og den er under testing. Usikkert når den er klar.

Hva er status på LG KF750 secret?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Usikkert. Jeg regner med at LG shipper den innen kort tid.

Amobil ikke frekt ment, men jeg vil ha en bedre svar enn "Jeg regner med at LG shipper den innen kort tid" :tease:  Jeg vil gjerne ha en bedre svar en det. LG Secret er jo i salg siden juli :)  så kom med en TEST av den og LG KF510  :new_woot: (Min neste telefon LG Secret samma hva :D

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...