EinarEriksen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei, Xoom har kommet inn i en rekke butikker: https://prisguiden.no/produkt/144583?&productId=144583 Men det ser vi jo nå at også gjelder Iconia Tab A500: https://prisguiden.no/produkt/146621 Så da må vi absolutt få tak i en slik til test. Takk for tipset! 1 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Når skulle testen av HTC sensation komme egentlig, trodde det var denne uken. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Når skulle testen av HTC sensation komme egentlig, trodde det var denne uken. Det blir en av de aller nærmeste dagene Lenke til kommentar
MrLudde Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Skal dere teste HTC Desire s Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Skal dere teste HTC Desire s http://www.amobil.no/artikler/fortsetter_suksessen/98353 Lenke til kommentar
MrLudde Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Takker. Men rart at jeg ikke fant testen inne på tester. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Her har det skjedd en feil som har ført til at telefonen ikke har vært i testoversikten. Fikset! Lenke til kommentar
Blurghh Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei! Er dere i gang med, eller planlegger dere, å teste den nye Sony Ericsson Xperia Mini Pro? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva med en test av Android TVboks Noe alla dette Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Når kommer dere med en test av Samsung Galaxy Note? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Stemmer det at Amobil fortsatt ikke har testet HTC Titan? Det er jo veldig tregt og ikke ha kommet med det enda, de andre norske magasinene har jo publisert tester for flere uker siden. De er riktignok ikke like inngående som Amobil sine tester, men jeg synes det har gått i overkant lang tid. Lenke til kommentar
slkn Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Skal dere ha en test av LG e510 optimus hub? Lenke til kommentar
vegar.emdal Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Kva med ein artikkel der ein sett opp SE Xperia Active, Motorola Defy+ og Samsung Galaxy Xcover mot kvarandre i både ytelse og kva dei toler? Hadde vore ein nyttig artikkel for oss handtverkarar og friluftsfolk som også er litt teknologiinteriserte. I alle fall ein anmeldelse av Galaxy Xcover, sidan der er artiklar på dei to andre telefonane. Alternativet kunne vere ein test av Xcover som eit suplemang til mobilen.no sin samletest om "Seks robuste mobiler". Takk V.Emdal 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skal dere ha en test av LG e510 optimus hub? Det lurer jeg på også, 3.5" gorilla glass og ellers greie specs til rundt 1500,- høres ut som en bra deal. Lenke til kommentar
slkn Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg lurer også på om det kommer en test av Samsung Galaxy Xcover? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva med en test av Android TVboks Noe alla dette Slenger meg på denne. Er noen veldig interessante mediaspilere der til veldig gode priser. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan dere lage flere tester med video ? Slik som dere gjorde med iPhone 4, SE Xperia Play og Samsung Galaxy S. Ellers er det mye bra på amobil, gjerne flere tester og mindre sniktitt. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva med en test av Android TVboks Noe alla dette Slenger meg på denne. Er noen veldig interessante mediaspilere der til veldig gode priser. kunne gjerne fått svar fra dere i redakjonen om dette er aktuelt, vet dette ikke er mobil ,gps, eller nettbrett, men det er jo ett mobiltelefon OS i tvform og hvordan det hvirker i forhold til andre nettbrett med tastatur, Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 kan dere ta en update på htc flyer? Det har fått honeycomb siden dere testet det. Lenke til kommentar
Kreepz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei. Hva med en test på den nye Huawei U8860 (eller Hero)? Kunne virkelig tenkt meg å se hvilke tanker dere gjør dere om denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå