Beyma Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ikke ta helt av da. On topic: Ut ifra diskusjonen jeg startet, så har vi kommet fram til at hasj er "bra" for hjernen... Eid, Skarstad. Ja det er derfor det er ulovlig.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Alt som er "bra" er ulovlig.hehe Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er altfor lite forskning på maruana Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nøkkelordet er nevrose. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) nei, aldri! hva er hasj?? jeg har ikke røyka i marijuana i dag (A) Jeg ler. Tror du at du får creds på forumet ved å si at du røyker? Tennker du Er sjempe kul. Endret 24. oktober 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Og der var omtrent to sider med poster slettet. Jeg vil minne om forumets retningslinjer #1 og #2 vedrørende å holde en hyggelig stemning og ikke komme med personangrep. Det er også ønskelig at trådens tema blir holdt og at diskusjon om annet tas i mer passende tråder. Endret 24. oktober 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! Takk Og Stefan lo. Denne tråden er like blottet for kildehenvisning som den er spekket av underholdende innlegg (kanskje de er motsatt proporsjonale?), så den passer kanskje i OT-baren, men man kommer ikke langt av å påstå at en professor har sagt noe. Det finnes nok av dem til at hver side av hver sak støttes av noen, og da er konkrete fakta mer interessante enn påstander fra folk med utdannelse i noe irrelevant for saken. Endret 24. oktober 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Mht til "røyking"har det noen gang i massemedia blitt beskrevet "at mann i hasj rus"gikk amok,kontra alkohol? Div Idrettsutøvere har fått tilbake sin OL plassering pga Hasj/Marihuana bruk, gr. mistanke om doping ,da dette ikke står på "doping lista"som prestasjons fremmende midler? Jeg forsvarer ingenting ,men "syntetisk dop"eks:Cocain,amfetamin osv, bør en vel kanskje holde seg langt unna? Det er vel da en kan begynne å diskutere personlighets forandring osv.? Etter min mening så er både alkohol og hasj/marihuana likestillt mht til legalitet? Jeg "egger"kanskje mange nå, men skulle jeg få velge så hadde jeg røyka en joint,hvis jeg hadde fått valget mellom alkohol og sist nevnte! Endret 24. oktober 2007 av crazycooler Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor røyker folk hasj? For teh lulz, seff! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Div Idrettsutøvere har fått tilbake sin OL plassering pga Hasj/Marihuana bruk, gr. mistanke om doping ,da dette ikke står på "doping lista"som prestasjons fremmende midler? Jeg tror ikke noen som er anti-hasj påstår at det er prestasjonsfremmende middel, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
froken Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hasj kan gjøre deg rolig, avslappet, lattermild ogsløv. I tillegg kan det endre tidsoppfattelsen og sanseinntrykk. Man kan bli kvalm, svimmel og tørr i munnen. Hjertet slår raskere og øynene blir røde. Noen får psykiske reaksjoner som angst, panikk, forfølgelsesvanvidd og hallusinasjoner. Der er vel hoveddelen av det, utenom de som røyker fordi det er "coolt". hallusinasjoner kan man ikke få av hasj, marihuana.. (...) Vel, det kommer an på hvilken hasj man røyker.. Har en kompis som røykte noe som heter "white widow", og han ble sittende i flere timer å kikke på et bilde på veggen som han var helt sikker på at beveget seg :!: Men for å være on topic; Jeg antar at folk røyker det for å slappe av. Jeg har endel venner som røyker i helgene. De gjør det for å "stresse ned, og hygge seg" Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror du da vedkommede hadde vunnet OL gull på de premissene? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror du da vedkommede hadde vunnet OL gull på de premissene? :!: Off jeg ler meg skakk! Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Trenger dette å bli så fantastisk stort tema da? La folk røyke det de har lyst på,og la folk drikke det de har lyst på, evt. bruke sentral stimulerende midler,(det er mange pille narkomane i dette samfunnet, lovlig, mht til resept utskrivninger fra leger) konsentrèr dere om andre vesentlige ting som kan gagne samfunnet til det bedre? Endret 24. oktober 2007 av crazycooler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Trenger dette å bli så fantastisk stort tema da?La folk røyke det de har lyst på,og la folk drikke det de har lyst på,og konsentrèr dere om andre ting som kan gagne samfunnet til det bedre? Noen vil påstå at hvis man slutter å la folk drikke som de vil og røyke som de vil, så ville det gagnet samfunnet en del. Alt fra fyllakjøring til volden som forbindes med crack/narkolangere/osv. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Så du sammenligner da hasj og crack og alkohol som samme "dop"? Endret 24. oktober 2007 av crazycooler Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Pass dæ så itj nånn kjæm å sætt ei sprøøøyte me hasj på æ" Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ikke sant "Iko" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så du sammenligner da hasj og crack og alkohol som samme "dop"? Jeg tok utgangspunkt i det du skrev, at folk skulle få røyke det de ville. Jeg påpekte at dette vil inkludere ting som crack. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå