Gå til innhold

Hvorfor røyker folk ?(Hasj)?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Mest tåpelige? Er vel igrunn mest tåpelig med tanke på de som bruker det. Det er min mening. Om jeg mener det og det, og dere mener det og det, får være opptil dere. Jeg står iallefall på det at det bare er noe bås. Hvis dere syntes det er så forferdelig bra, regner jeg med dere alle ville dratt herfra, og levd livet hvor de plassene det er lovlig. Vel å merke i Afrika. :tease:

Eller i Nederland. Europas så og si mest velutviklede land.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mest tåpelige? Er vel igrunn mest tåpelig med tanke på de som bruker det. Det er min mening. Om jeg mener det og det, og dere mener det og det, får være opptil dere. Jeg står iallefall på det at det bare er noe bås. Hvis dere syntes det er så forferdelig bra, regner jeg med dere alle ville dratt herfra, og levd livet hvor de plassene det er lovlig. Vel å merke i Afrika. :tease:

Jaok! Føyer meg i støvet igrunn, ettersom jeg så og si kunne glemme Nederland! ^^

Edit; Hvem er det som fjerner innleggene mine hele tiden? Setter stor pris på PM, om evt, begrunnelse!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg ser meg igrunn lei av denne tråden. Man kan diskutere så mye man vil, men en kan aldri se bort ifra faktum at narkotika er og bli et farlig stoff.

Lenke til kommentar
Jeg ser meg igrunn lei av denne tråden. Man kan diskutere så mye man vil, men en kan aldri se bort ifra faktum at narkotika er og bli et farlig stoff.

Jo, det kan en se bort ifra. Narkotika er en samlebetegnelse på hundrevis av vidt forskjellige stoffer. Noen farlige, andre ikke fullt så farlige. Det er et faktum du og dine likemenn ikke klarer å ta til dere.

Lenke til kommentar

Eller Jamaica? :!:

Fun fact foressten:

Forventet levealder er gjennomsnittlig 71,4 år for menn og 75,8 år for kvinner. De vanligste dødsårsakene er hjerte/karsykdommer og kreft.

Om man så hele livet røyker hasj, så dør man ikke naturlig. Kom ikke å innbill deg at man kan leve livet på narkotika. Er vel desto motsatt man kan gjøre. Man ser kisteferdig ut, før man fyller 30 når man benytter seg av narkotika.

Når man en dag dauer, så får man nå noe uansett.

Jo, det kan en se bort ifra. Narkotika er en samlebetegnelse på hundrevis av vidt forskjellige stoffer. Noen farlige, andre ikke fullt så farlige. Det er et faktum du og dine likemenn ikke klarer å ta til dere.

Spør din far og mor om hva de syntes om narkotika. Vil tro de har samme synspunkt på narkotika som iallefall jeg har. Ingen oppegående menneske syntes narkotika er ok.

Lenke til kommentar

Mange oppegående mennesker ruser seg fra tid til annen, enten det er på lovlige eller ulovlige rusmidler. Det oppegående mennesker derimot holder seg for gode til, er å komme med så bastante uttalelser om emner de åpenbart mangler kunnskap om.

Hva min mor og min far synes om narkotika er fullstendig irrelevant.

Lenke til kommentar
Forventet levealder er gjennomsnittlig 71,4 år for menn og 75,8 år for kvinner. De vanligste dødsårsakene er hjerte/karsykdommer og kreft.

Om man så hele livet røyker hasj, så dør man ikke naturlig. Kom ikke å innbill deg at man kan leve livet på narkotika. Er vel desto motsatt man kan gjøre. Man ser kisteferdig ut, før man fyller 30 når man benytter seg av narkotika.

Tenkte mer på andre setning. Kreft og hjerte/karsykdommer.

Lenke til kommentar
Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen.

Selv ser jeg det som mer sannsynlig at du er høyere enn K2 for øyeblikket og ikke er klar over hvor dumt det du sier er.

Så du vet 100% sikkert at det ikke er sant?

Skarstad vet alt han. Han er professor i høyeste grad.

Skarstad er en jente ;) .

Lenke til kommentar

Fun fact foressten:

Spør din far og mor om hva de syntes om narkotika. Vil tro de har samme synspunkt på narkotika som iallefall jeg har. Ingen oppegående menneske syntes narkotika er ok.

Dette er som å diskutere religion med en f.eks kristen. Uansett hvordan man legger frem problemet så er det noen som aldri kommer til å se problemet på annen måte enn hva man har blitt fortalt siden man var liten.

Hvor lenge skal man føre en slik forbudspolitikk, hvor langt skal man gå?

Til mor og far mener det er nok?

Ikke minst. På hvilken måte rettferdiggjør man en slik politikk man har her i dag, eller usa's osv?

En oppegående person vet at narkotika er hverken eller, man kan ikke dra en så enkel konklusjon ut ifra ordet narkotika. Utenom det er ulovlig, og blir ofte fremstilt som et demonisk stoff. Men siden det er så utrulig mange ulovlige stoffer, med helt forskjellige virkninger så kan man ikke ta alt i en konklusjon. Man må veie opp det negative med det positive, og dette varierer. Ja rusmidler er ikke bare negativt, folk hadde ikke tatt det viss det bare var negativt. Ei hadde det vært så ufattelig mye penger i det pga folk hadde ikke kjøpt det viss det er så enkelt som mange skal ha det til. Og folka på gata er langt ifra de eneste som finansiere denne bransjen.

Viss man er oppegående så bør man se en sak fra flere sider, og ikke bare 1..

Hadde det vært så svart og hvitt som myndigheter og ofte media vil ha det til så hadde denne bransjen vært død for lenge siden.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på andre setning. Kreft og hjerte/karsykdommer.

Utfordring: Finn ut hvor mange som har dødd av kreft og hjerte- og karsykdommer i land på samme utviklingstrinn som Jamaica. Uten den statistikken er argumentet ditt dødfødt.

Nå har ikke Hasj og den slags noe stor del av det å gjøre. Mye av det som gjør at vi idag får både hjerte problemer ol, er det vi spiser. Altfor mye dårlig og negativ mat, har en stor innvirkning på alt.

Hvis det var sånn at Hasj var så forferdelig bra, da ville jeg trodd de fleste ville innført det istedenfor Alkohol.

Men hvis alkohol dreper hjerneceller og hasj styrker dem, hvorfor er det så få som røyker hasj og så mange som drikker? Lol, sier vel seg selv at hasj ikke kan styrke hjerneceller?

Kansje fordi det er ulovlig.

Snodig

Fun fact foressten:

Dette er som å diskutere religion med en f.eks kristen. Uansett hvordan man legger frem problemet så er det noen som aldri kommer til å se problemet på annen måte enn hva man har blitt fortalt siden man var liten.

Hvor lenge skal man føre en slik forbudspolitikk, hvor langt skal man gå?

Til mor og far mener det er nok?

Ikke minst. På hvilken måte rettferdiggjør man en slik politikk man har her i dag, eller usa's osv?

En oppegående person vet at narkotika er hverken eller, man kan ikke dra en så enkel konklusjon ut ifra ordet narkotika. Utenom det er ulovlig, og blir ofte fremstilt som et demonisk stoff. Men siden det er så utrulig mange ulovlige stoffer, med helt forskjellige virkninger så kan man ikke ta alt i en konklusjon. Man må veie opp det negative med det positive, og dette varierer. Ja rusmidler er ikke bare negativt, folk hadde ikke tatt det viss det bare var negativt. Ei hadde det vært så ufattelig mye penger i det pga folk hadde ikke kjøpt det viss det er så enkelt som mange skal ha det til. Og folka på gata er langt ifra de eneste som finansiere denne bransjen.

Viss man er oppegående så bør man se en sak fra flere sider, og ikke bare 1..

Hadde det vært så svart og hvitt som myndigheter og ofte media vil ha det til så hadde denne bransjen vært død for lenge siden.

Hadde krig vært så svart og hvitt som det egentlig er, så ville ikke det vært noe idag. Men det har med at alle på denne jord ikke er av de gode slag. Syke folk tar kaka med dette, samt med narkotika.

Må ikke vrenge og vri på alt. Det har sine grunner til at det er som det er. Narkotika har vel igrunn aldri vært "respektert".

Lenke til kommentar
Noen morsomme fakta om alkohol og tobakk:

"Tobacco and alcohol together account for about 90% of all drug-related deaths in the UK."

"Drugs that lead to intense intoxication are associated with huge costs in terms of accidental damage to the user, to others, and to property. Alcohol intoxication, for instance, often leads to violent behaviour and is a common cause of car and other accidents."

"Tobacco is estimated to cause up to 40% of all hospital illness and 60% of drug-related fatalities."

"Alcohol is involved in over half of all visits to accident and emergency departments and orthopaedic admissions."

"Alkohol kan ikke være farlig, det er jo LOVLIG!"

Nei, det er ikke tull.

Du kan altså unngå leverskader ved å tenke skikkelig hardt på hvor sunt alkohol er? Neat-o.

Så er det litt større andel folk i UK som drikker enn som røyker også da, noe som er årsaken til at såpass mange dør av alkohol fremfor andre rusmidler.

"Although it has yet to be proven conclusively that heavy marijuana use can cause irreversible loss of intellectual capacity"

kan ikke si det samme om alkohol[/b]

Tror du ikke "heavy alcohol use" kan fucke opp huet ditt? Heavy marijuana use er mer eller mindre røyking hver dag... Du vil ikke være mye oppegående om du hadde drukket hver dag. Såpass skjønner vel du også :)

Endret av Akselja89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...