V-by Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvordan er dine erfaringer? Har du venner/bekjente som røyker? Røyker du mye selv? Har du i det hele tatt prøvd? Hvor mange ganger? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kilder? Problemer med og lese hva jeg skriver? Utenom der er mine erfaringer minst like troverdig som deres påstander om hvor uskyldig hasj er. Kilder for å få bevis på det du påstår. Om hasj er uskyldig eller ei, kan diskuteres, men det er virkelig ikke så "narkotisk og farlig" som enkelte tror. Halliser; ja det er mulig men svært sjeldent og langt ifra sterkt. Cannabis er mildt psykedelisk faktisk. Endret 7. september 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kilder? Hva skal dere med det? Det som står på internett som er negativt er jo ikke sant i følge dere. Kan ikke akkurat dokumentere effekten ut av brun hasj, når det skjer i hodet kan jeg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kilder? Hva skal dere med det? Det som står på internett som er negativt er jo ikke sant i følge dere. Tull. Og cannabis blir jo brukt som medisin av leger verden over, hvordan forklarer du det? Endret 7. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du kan ikke si du har hatt halliser av cannabis før du har prøvd sterkere stoffer... Som f.eks. shrooms, LSD, knips o.l... Det er ordentlige halliser Du har kanskje hatt synsbedrag, men jeg tviler på at du har sett skyene på himmelen skrive "I still love you" eller at du har blitt angrepet av en hel haug med dverger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du kan ikke si du har hatt halliser av cannabis før du har prøvd sterkere stoffer... Som f.eks. shrooms, LSD, knips o.l... Det er ordentlige halliser Du har kanskje hatt synsbedrag, men jeg tviler på at du har sett skyene på himmelen skrive "I still love you" eller at du har blitt angrepet av en hel haug med dverger. Angrepet av en haug med dverger? "I Still love you"? hvilke skrekkfilmer refferer du til nå? Hallisunasjon er i bunn og grunn bare at hjernen spiller deg et puss, trenger ikke bety noe. Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Min feil, men Canada, Belgia, Australia, Nederland, Storbritannia, Spania, Israel og deler av USA er forsatt ikke småtterier. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Nei? Altså, det deles ut som medisin til pasienter om det gjør saken noe tydeligere. Brukes til alt fra MS og kreft, til depresjoner og smertestillende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Er helt klart at narkotika er bare positivt. Mye bedre at folk hopper ut fra en bro p.g.a av at man tror det er en mini bar enn at man DREPER noen med alkohol i fletta. Helt klart Vi snakker om hasj, ikke tyngre rusmidler. :!: Ja, neeei stemmer det, du hallisunerer jo ikke 'litt' engang ved bruk av hasj, for all del.(tenker på brunt.) mener du att man får halliser av hasj? (brunt)? Nei jeg VET at man kan få det. Og nei, det er ikke noe jeg har lest en plass på internett av forskere, det dere kaller skremselspropaganda. ja ja, bare synd at det ikke er hallucinogen i marijuana planten. Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Nei? Altså, det deles ut som medisin til pasienter om det gjør saken noe tydeligere. Brukes til alt fra MS og kreft, til depresjoner og smertestillende. ja, har også sett hvor bra det er for disse pasientene, forbløffende egentlig. Endret 7. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Pasientene får det som medisin, og det blir delt ut i passelige mengder, som smertestillende o.l. Slik bruk dere snakker om utgjør en helt annen effekt.. Det er forskjell på det og misbruk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Neida, for medisiner blir aldri misbrukt Det tas gjerne i så store mengder at man blir stein av det, JO. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan ikke si du har hatt halliser av cannabis før du har prøvd sterkere stoffer... Som f.eks. shrooms, LSD, knips o.l... Det er ordentlige halliser Du har kanskje hatt synsbedrag, men jeg tviler på at du har sett skyene på himmelen skrive "I still love you" eller at du har blitt angrepet av en hel haug med dverger. Angrepet av en haug med dverger? "I Still love you"? hvilke skrekkfilmer refferer du til nå? Hallisunasjon er i bunn og grunn bare at hjernen spiller deg et puss, trenger ikke bety noe. Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Har du tatt et dop med hallusigen i seg og opplevd ORDENTLIGE halliser? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan ikke si du har hatt halliser av cannabis før du har prøvd sterkere stoffer... Som f.eks. shrooms, LSD, knips o.l... Det er ordentlige halliser Du har kanskje hatt synsbedrag, men jeg tviler på at du har sett skyene på himmelen skrive "I still love you" eller at du har blitt angrepet av en hel haug med dverger. Angrepet av en haug med dverger? "I Still love you"? hvilke skrekkfilmer refferer du til nå? Hallisunasjon er i bunn og grunn bare at hjernen spiller deg et puss, trenger ikke bety noe. Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Har du tatt et dop med hallusigen i seg og opplevd ORDENTLIGE halliser? Er vel noe en hver oppegående person ikke vil gjøre, er vel ingen som ser opp til "narkomaner". Kanskje du gjør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan ikke si du har hatt halliser av cannabis før du har prøvd sterkere stoffer... Som f.eks. shrooms, LSD, knips o.l... Det er ordentlige halliser Du har kanskje hatt synsbedrag, men jeg tviler på at du har sett skyene på himmelen skrive "I still love you" eller at du har blitt angrepet av en hel haug med dverger. Angrepet av en haug med dverger? "I Still love you"? hvilke skrekkfilmer refferer du til nå? Hallisunasjon er i bunn og grunn bare at hjernen spiller deg et puss, trenger ikke bety noe. Og at cannabis er brukt av leger over hele verden er pisspreik. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Har du tatt et dop med hallusigen i seg og opplevd ORDENTLIGE halliser? Har du? Ut ifra hva du jatter om aner du intet. Hallis er ikke nødvendigvis bare rettet til en følelse; frykt. Trodde du visste såpass.. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Så en person som har prøvd dop blir automatisk narkoman? Dette blir for dumt. Noe jeg legger merke til ved folk som argumenterer mot cannabis, somregel ikke har logiske eller beviste argumenter. Vær så snill, les litt mer om cannabis og andre stoffer, eller evt. prøv selv. Endret 8. september 2008 av datating Fjernet tekst knyttet til innlegg som er fjernet. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så en person som har prøvd dop blir automatisk narkoman? Dette blir for dumt. Noe jeg legger merke til ved folk som argumenterer mot cannabis, somregel ikke har logiske eller beviste argumenter. Vær så snill, les litt mer om cannabis og andre stoffer, eller evt. prøv selv. Nei nei, gutt. Er nå såpass voksen at jeg ikke roter meg borti det der. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Så en person som har prøvd dop blir automatisk narkoman? Dette blir for dumt. Noe jeg legger merke til ved folk som argumenterer mot cannabis, somregel ikke har logiske eller beviste argumenter. Vær så snill, les litt mer om cannabis og andre stoffer, eller evt. prøv selv. Nei nei, gutt. Er nå såpass voksen at jeg ikke roter meg borti det der. Jente takk. Men jeg mener likevel at man bør prøve før man begynner å bruke dårlige rykter som argument... Endret 8. september 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ja noen foretrekker det og. Endret 8. september 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Liker å utforske andre sinnstilstander. Ihvertfall en grunn. Leste noen poster i begynnelsen av tråden som tok opp dette med å gjøre ting eller ikke for å være kul eller akseptert er kanskje ett bedre ord. Gir F*en om hva folk mener om det er kult eller ikke. Tror dette kul og taper opplegget er litt overdrevet. Men dere som virkelig er "besatt" av å følge "kul" og "taper" bølgen har solgt sjela deres. Det er ihvertfall ikke kult, uansett hvor mye dere nekter... Eller kanskje det er det som er kult nå til dags, ikke ha egne meninger om ting og bare følge "bølgen"? Hvordan er dette med sterkere stoffer? Hva er det som gjør at noen stoffer klassifiseres som sterke og andre svake? Er det skadelighet, måten ett stoff påvirker kroppen eller reseptorene i hode? Eller er det rusen som bestemmer om ett stoff er sterkt eller svakt? En ting til jeg lurer på... Er DOP det nye ordet for alle rusmidlene som eksisterer utenom de aksepterte og lovlige? Trodde dop var heroin jeg, men folk bruker dette ordet til alt ifra hasj til mdma, amfetamin og ikke minst så har vi psykedelisk dop. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nei nei, gutt. Er nå såpass voksen at jeg ikke roter meg borti det der. Forstår ikke hvorfor folk sier at de ikke vill "rote seg borti sånnt no"! Du blir litt "fjern", det er ikke farlig. Er du fjern, er du mye klarere i hode, en når du er full. Valget er like vell deres, det respekterer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå