Gå til innhold

Hvorfor røyker folk ?(Hasj)?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Mhm! Folk er jo bare DUMME som ikke legger det i butikkhyllene,

Slik som med alkohol, mener du?

Som gir en mye mer farligere rus, både for brukeren og omverden?

Deffinitivt, alkohol er så serri skadelig, tenk på alle som dør av lever svikt. Godt vi har cannabis som kan erstatte alkohol :) Mye bedre det tross alt, ingenting er jo bedre enn og chille =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tror vi nordmenn har et litt rart syns på det her, siden vi aksepterer alkohol så mye som vi gjør, men synes hasj, og marihuanna er fy fy.

for meg er dette helt tåpelig.

tror de fleste ikke er helt klar over hva alkohol og hasj er/gjør.

hasj/mary osv = narkotika som er fy.

alkohol er ikke "narkotika" og er helt greit :dontgetit:

hadde alkohol kommet på markedet idag, hadde det vært totalforbud mot det.

hadde hasj kommet på markedet i norge da alkohol kom hadde alle man puffa hver helg...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Er helt klart at narkotika er bare positivt. Mye bedre at folk hopper ut fra en bro p.g.a av at man tror det er en mini bar enn at man DREPER noen med alkohol i fletta. Helt klart

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Er helt klart at narkotika er bare positivt. Mye bedre at folk hopper ut fra en bro p.g.a av at man tror det er en mini bar enn at man DREPER noen med alkohol i fletta. Helt klart

Vi snakker om hasj, ikke tyngre rusmidler.

:!: Ja, neeei stemmer det, du hallisunerer jo ikke 'litt' engang ved bruk av hasj, for all del.(tenker på brunt.)

Noe sier meg at din kontakt med Den Store Stygge Ulven (les: narkotika) begrenser seg til å ha sett Lillebjørn Nilsen i klassikeren Himmel og helvete

Noen sier meg at den store gode feen var på rommet ditt med tryllestaven sin en natt i 1999...

(har forresten ikke sett filmen om det var et spørsmål, nei.)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

:!: Ja, neeei stemmer det, du hallisunerer jo ikke 'litt' engang ved bruk av hasj, for all del.(tenker på brunt.)

mener du att man får halliser av hasj? (brunt)?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Etter å ha lest en del så virker det som det er mange her som mener at alle blir agressive i fylla og utøver vold OL.

For min del så blir jeg ikke kriminell når jeg drikker.

Det er som regel unntak, men se litt på diverse kriminalstatistikker, og du vil se en trend. For ikke å snakke om fyllekjøring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

mener du att man får halliser av hasj? (brunt)?

Nei jeg VET at man kan få det. Og nei, det er ikke noe jeg har lest en plass på internett av forskere, det dere kaller skremselspropaganda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nei jeg VET at man kan få det. Og nei, det er ikke noe jeg har lest en plass på internett av forskere, det dere kaller skremselspropaganda.

Ikke forskere, sier du? En venn av en venn, da, kanskje? Godt at du har kontroll på kildene dine.

Meh, det heter erfaring.

Lenke til kommentar

"Hasj er ufarlig, og jeg vet det. Det sa storebroren til en kompis av meg. Og da må det være sant."

Men jeg er veldig intressert i å se kildene dine.

Jeg kjenner mange og har selv røyka i flere år, men har aldri, aldri fått selv, eller hørt om noen som har fått halliser av å røyke cannabis. bare i blanding med andre rusmidler har generert halliser.

Meh, det heter erfaring.

Da regner jeg med at du har røyka masse, og fått halliser hver gang?

Jeg vil ivvertfall ha nummeret til din dealer for i finne ut hva du røyker :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Kilder? Problemer med og lese hva jeg skriver?

Utenom der er mine erfaringer minst like troverdig som deres påstander om hvor uskyldig hasj er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...