Funky-Fresh Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor røyker folk ?(Hasj)? Noen som vet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fordi det er gøy. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hasj kan gjøre deg rolig, avslappet, lattermild og sløv. I tillegg kan det endre tidsoppfattelsen og sanseinntrykk. Man kan bli kvalm, svimmel og tørr i munnen. Hjertet slår raskere og øynene blir røde. Noen får psykiske reaksjoner som angst, panikk, forfølgelsesvanvidd og hallusinasjoner. Der er vel hoveddelen av det, utenom de som røyker fordi det er "coolt". Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er ikke "coolt"! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Hva gjør det mot hjernen da? Lenke til kommentar
Julian91 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Da er hjernen min i topp form Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Noen av dere som har prøvd hasj? ikke bare lest om det? Endret 24. oktober 2007 av Bjørnebråten Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Selv ser jeg det som mer sannsynlig at du er høyere enn K2 for øyeblikket og ikke er klar over hvor dumt det du sier er. Endret 24. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du vet at hasj blir brukt som medisin o.l? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Selv ser jeg det som mer sannsynlig at du er høyere enn K2 for øyeblikket og ikke er klar over hvor dumt det du sier er. Så du vet 100% sikkert at det ikke er sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hasj kan gjøre deg rolig, avslappet, lattermild ogsløv. I tillegg kan det endre tidsoppfattelsen og sanseinntrykk. Man kan bli kvalm, svimmel og tørr i munnen. Hjertet slår raskere og øynene blir røde. Noen får psykiske reaksjoner som angst, panikk, forfølgelsesvanvidd og hallusinasjoner. Der er vel hoveddelen av det, utenom de som røyker fordi det er "coolt". hallusinasjoner kan man ikke få av hasj, marihuana.. angst og panikk er det også dårlig med... man kan sikkert få det i en viss grad men da må man ha en smule av det fra før... hvis man spørr hvorfor folk røyker hasj.. hvorfor drikker folk alkohol? det er så og si det samme.. det er masse hasj kan hjelpe mot, for medisinske grunner.. det samme kan man ikke si om alkohol.. har du hørt om noen som har død av hasj? Endret 24. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Julian91 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 nei, aldri! hva er hasj?? jeg har ikke røyka i marijuana i dag (A) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Selv ser jeg det som mer sannsynlig at du er høyere enn K2 for øyeblikket og ikke er klar over hvor dumt det du sier er. Så du vet 100% sikkert at det ikke er sant? Skarstad vet alt han. Han er professor i høyeste grad. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! @ Skarstad du må nok sette deg ned å lese en god bok om harsjen, før du kan utale deg! du har Zero peiling! Endret 24. oktober 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er bevist at å røyke hasj en gang i uken er bra for hjernen. Haha..Tror de fleste starter på grunn av gruppepress og fordi det føles kult. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så du vet 100% sikkert at det ikke er sant? Vel, det kan jo hende at sannsynligheten for at Fancypants er dopet ikke er så lav. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har du tvangstanker om å argumentere alt jeg sier? Å nei, det du hadde tenkt å svare på det var "Sjansen for at jeg argumenterer ALT du sier er fint liten." Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! @ Skarstad du må nok sette deg ned å lese en god bok om harsjen, før du kan utale deg! du har Zero peiling! De er vel ikke helt enige om det enda, men. Kan du finne bevis på at hasj er bra for hjernen? For det har jeg liten tro på.. Men alkohol er ikke bra det heller og det dreper hjerneceller. Endret 9. mars 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå