Flexx Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har nå gjort en rekke forsøk for å fikse min ''bricked'' linksys router uten hell. Eneste måten jeg ser ut til å klare å koble til er med TFTP i ubuntu. Men her får jeg ikke overført firmware'n. Har forresten resatt routern men det ser ikke ut til å hjelpe. skriver: tftp> put local_file WRT54GL_v4.30.11.011_USA_EN_code.bin da får jeg: tftp> cant open local_file for reading. Noen som har tips? eller andre måter jeg kan overføre firmware? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har du pusha fila over via tftp? filbanen ser ikke helt korrekt ut om den ikke ligger der Får du ikke tilkoblet med telnet da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har du prøvd: tftp> put WRT54GL_v4.30.11.011_USA_EN_code.bin Local_file er ikke en kommando men skal oversettes til et filnavn som eksisterer. Endret 25. oktober 2007 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det skjer like lite i telnet. Og ja, har prøvd å skrive bare ''put''. Like liten respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå