Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske kjæresten til helgen

Anbefalte innlegg

Mente at hun i blomsterbutikken skulle plukke bladene av så jeg kan strø dem rundt på rommet senere.

Var nettopp på polet, men der jeg var hadde de ikke hvitvin igjen. De hadde røvin og noe mozell lignende greier som han anbefalte for meg -link-. Men jeg stusset litt når jeg kjøpte den.. Kanskje jeg skal dra på polet i byn og se om de har hvitvin igjen der. Må jo hente rosene på samme stedet som polet er uansett..

Kjøpte foresten nytt sengesett bare for gledens skyld :p Haha

EDIT: Vet hun ikke liker hvitvin så holder på den jeg har kjøpt :) Virker god den.. Men skal den holdes kald? Eller lunken? Og hvilke glass bør man bruke?:p

Endret av Jokka1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh ja, da misforstod jeg, beklager :p

Jada, epledrikk duger også fint. Hold den kald du, etter erfaring smaker epledrikk best kaldt. Nå må du tenke litt selv og :p Bruk logikken: Hva minner den mest om? Jo, champagne. Da bruker du champagne glass. ;)

Nå stikker jeg hjem, vet ikke om det blir tid til flere råd, men i verste fall får du ha masse lykke til! Og ikke bli overrasket hvis hun plutselig hopper på deg. Hehe.

Lenke til kommentar

Dette gikk meget bra ja!

Både jeg og damen fikk en fortreffelig aften som jeg aldri vil glemme og neppe hun heller :p Det var utrolig koselig når rommet var dekket med 3 sett koselige lys, en rosebukett på bordet, og fult av roseblader rundt om kring.. Var en het kveld og en het helg :)

Takk for alle tips. Nå vil jeg komme med et til dere og; gjør det samme;)

Lenke til kommentar

Han kan følge ditt forslag neste gang vettu, Stinkey. ;)

Hehe det ante meg at det gikk bra siden det tok sin tid å svare :p Glad på dine vegne Jokka. Noen ganger må man bare gjøre istand sånt for å ivareta forholdet.

Denne blir vel en opplevelse som barna får høre mye om hvis alt går bra mellom dere. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Han kan følge ditt forslag neste gang vettu, Stinkey. ;)

Hehe det ante meg at det gikk bra siden det tok sin tid å svare :p Glad på dine vegne Jokka. Noen ganger må man bare gjøre istand sånt for å ivareta forholdet.

Denne blir vel en opplevelse som barna får høre mye om hvis alt går bra mellom dere. Hehe ;)

"Kom og samle dere rundt oss barn. Så skal dere få høre om da jeg overrasket moren deres med en helaftens kewzekewzwe-kveld.

Det begynte med at jeg hang på disukusjon.no for å få noen tips om hvordan jeg kunne overraske deres mor. Jeg skaffet meg kjapt oversikt og gikk til innkjøp av de nødvendige tingene.

Deres mor ble sjarmert i senk og gjorde ting som dere lærer om noen år for å si det sånn i ren takknemlighet. Og det som skjedde etterpå på soverommet, kjøkkenbordet, sofaen, dusjen, gulvet i kjelleren, buskene ute, soverommet igjen og i gangen skal jeg fortelle dere om i detalj i morra."

Det blir en kveld de kidsa aldri kommer til å glemme.

Eller en liten småskummel:

"Sønn, nå skal jeg fortelle deg om hvordan og når du ble lagd..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...