Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske kjæresten til helgen

Anbefalte innlegg

Jess.. Jeg og damen har et langdistanseforhold der hun bor i Oslo og jeg i Bergen. Nå på fredag kl halv 11 om kvelden kommer hun til meg med tog.. Greien er da at jeg har lyst til å overraske hun med et eller annet når hun kommer, eller i løpet av helgen :tease: Noen som har noen kraftig gode ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til Oslo og si: "Jeg trodde det var jeg som skulle til deg"

Neida. Spøk til Halvor.

Nå kan ikke jeg den linja der så godt, men hva med å ta toget i motsatt retning ett par stasjoner for så å gå på hennes tog, finne henne og kompaniere henne resten av turen. Vet at sånne turer fort kan bli kjedelige. ( har selv dratt til larvik fra gardermoen i 2 år nesten hver helg :new_woot: )

Også prøv å send et par meldinger som ikke sier noe, men så du får ut hvor sånn ca hu sitter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå kan ikke jeg den linja der så godt, men hva med å ta toget i motsatt retning ett par stasjoner for så å gå på hennes tog, finne henne og kompaniere henne resten av turen. Vet at sånne turer fort kan bli kjedelige. ( har selv dratt til larvik fra gardermoen i 2 år nesten hver helg :new_woot: )

Også prøv å send et par meldinger som ikke sier noe, men så du får ut hvor sånn ca hu sitter. :thumbup:

Awww, det hadde vært søtt. :wee:

Lenke til kommentar

Hvis dere er av den romantiske typen, vil jeg anbefale at du pynter opp til en romantisk mottagelse. Ja,jeg har en historie bak dette, men unødvendig å gå i detaljer.

Hvis du har en hytte eller skal være alene hjemme når hun kommer, så gå til innkjøp av roser, fjær, pyntelys og sprudlevann (uten alkohol hvis dere er under 18). Så pynter du opp hytta/rommet og tenner alle lys. Når hun kommer, binder du øynene hennes og fører til rommet. Resten kan du selv tenke deg.

Hvis hun reagerer slik eksen min gjorde, noe vi alle håper, så tror jeg det blir en vellykket kveld på alle måter.

Lykke til Casanova ;)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig vettu, Jokka. ;) Massasjen skal selvsagt du selv gi, du vil høre lett om hun liker det eller ikke. Hvor du kan kjøpe disse tingene? Ta en tur til Europris, hobbybutikker, bokhandler og gavebutikker.

Litt alkohol kan vel aldri skade uansett, Myst :D

Tja, kanskje ikke, men det blir galt av meg å anbefale hvis de er mindreårig. Hvor gamle er dere forresten? Anbefaler enten søt hvitvin eller champagne.

Trenger du mer hjelp, er det bare å si fra ;)

Lenke til kommentar

Masasjen er under kontroll for å si det sånn :) Hehe.. Er alt det andre jeg må få fikset i løpet av dagen..

Begge er 17 år så alkohol blir litt vanskelig å skaffe på det viset :p

Kan også legge til at hun elsker stearinlys og røkelse, men til en hvis grad selvsagt :p

Men når det kommer til lys som brenner så må jeg jo få tent dem før jeg drar til byn.. Så jeg er jo borte i 1-2 timer før jeg er hjemme igjen :S

Endret av Jokka1990
Lenke til kommentar

Det høres bra ut.

Ja, sprudlevann kan bli litt vanskelig å få tak i. Du kan prøve å stikke til polet og forklare situasjonen og at du kun skal ha alkoholfritt drikke. Kanskje de tillater det da. Eller du kan spørre en annen voksen person.

Nei er du gal? Kan du ikke husreglene gutt? Aldri gå fra huset mens det er brennende lys inne! Du må selvsagt binde henne for øynene før dere går inn og tenne lysene da. Og for å gjøre det litt irritabel for henne (kun for moro), så led henne litt rundt i huset først før du tar av bindet :p Da blir det liitt spøk i alvor for å skape stemning.

Lenke til kommentar

Men la oss si at jeg kjøper noen pene stearinlys på nille eller europris.. Ser nille har noen tøffe lys og..

Og så kan jeg kjøpe noe jeg fant på kondomeriet som virket litt artig å prøve ut under massasjen!.

Men så ville jeg hatt noe roseblader (fake eller ekte er det samme :p) og noe fjær som du nevnte.. Tror du jeg får kjøpt det i noen av disse butikkene eller må jeg utforske bergen sentrum fra scratch i dag? :p

Noen roser hadde også vært flott, men det koster.. Men skal se om jeg får fikset litt av det også :)

Tenkte å ommøblere rommet mitt litt også. Flytte litt på møbler og seng osv så alt blir annerledes enn det hun er vant til.

Kanskje jeg klarer å få tent stearinlysene før hun får komme inn i rommet :p Be hun vente ute i noen sekunder fordi jeg har en overraskelse til henne. Hun elsker overraskelser :) Men ikke viss hun vent de i lang tid på forhånd! Hehe...

Lenke til kommentar
Ja, sprudlevann kan bli litt vanskelig å få tak i. Du kan prøve å stikke til polet og forklare situasjonen og at du kun skal ha alkoholfritt drikke. Kanskje de tillater det da. Eller du kan spørre en annen voksen person.

Selger de alkoholfri drikke på polet? Isåfall hva da?

Lenke til kommentar

Kjøp romantiske, gjerne hjerteformede.

Tja, står at den bør brenne i 20 min først. Hvis du får til det, så hvorfor ikke.

Rosebladene kan du få kjøpt hos blomsterbutikker. Kjøp noen roser også.

Høres greit ut.

Hør på meg da gutt. Si at du har en overraskelse,også fører du henne litt rundt i huset først, så hun blir passe irritert og så avslører du alt. Jenter elsker sånt.

Da blir jeg borte i noen timer. Lykke til hvis vi ikke får snakket sammen mer.

Lenke til kommentar

Jess, da har jeg vært på jobbintervju som gikk meget bra. Jeg har vasket og og ryddet og ommøblert så nå ser det mye koseligere ut. Jeg har også kjøpt inn en haug med forskjellige lys til 500 kroner faktisk.. Måtte ha fat og sånt å ha de på..

I tillegg var jeg i blomsterbutikken og fikk lagt av 2 rosebuketter.. Ene buketten skal hun plukke bladene av og den andre skal være slik den er.. Pyntes litt og settes i en pen vase (eler?)..

Så det jeg har igjen er å ta en tur innom polet og spørre der som du sier.. Hva skal jeg kjøpe da? Anbefalninger?

Og så tenkte jeg å kjøpe noe småknask på kondomeriet også :)

Ser bra ut dette. Gleder meg til i kveld <3

Lenke til kommentar

Hehe du har så rett Aidskake, sist gang jeg gjorde dette, endte ganske hett kan jeg si. ;)

Oi da, du har visst gjort mer innkjøp enn det jeg hadde tenkt meg. :p Tror dette skal ende dobbelt så bra for deg. Hehe.

Hun plukke av? Hvorfor det? Det er du som skal strø dem rundt i rommet og hun nyte dem.

Kjøp enten SØT hvitvin eller champagne, UTEN ALKOHOL! Både fordi dere er under 18 og fordi det gir bedre nytelse hvis begge er edru.

Da er du klar for action Casanova! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...