Gå til innhold

Hvordan avinstallerer man iLife-pakka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel anbefalt å gjøre en rein installasjon av Leopard. Oppgradering vil sikkert fungere i de aller fleste tilfeller, men det er endel relativt store forandringer som kan lage baluba. Jeg tok i hvert fall ingen sjanser, tok backup av applikasjonsinnstillinger, dokumenter og systeminnstillinger og gjorde en rein installasjon. Alle programmer har fungert knirkefritt så langt.

Endret av olsen
Lenke til kommentar
Det er vel anbefalt å gjøre en rein installasjon av Leopard. Oppgradering vil sikkert fungere i de aller fleste tilfeller, men det er endel relativt store forandringer som kan lage baluba. Jeg tok i hvert fall ingen sjanser, tok backup av applikasjonsinnstillinger, dokumenter og systeminnstillinger og gjorde en rein installasjon. Alle programmer har fungert knirkefritt så langt.

Ja har nå gjort det samme... Blei kluss med oppdateringa når jeg hadde en del programmer fra før. Jeg anbefaler alle til å foreta en rein installasjon! Altså foreta en formatering når du skal installere Leopard =) Alt fungerer som et nyinnkjøpt appleprodukt nå =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mistenkte at det hadde blitt noe feil med iPhoto, så jeg installerte iLife på nytt. Nå har jeg dobbelt opp av alle iLife-programmene. Vet jeg har spurt før, men ingen som nå vet om det er noen enkel måte å slette den ene kopien av programmene på en enkel måte? Fortsatt AppDelete ol. som er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...