Anterialis Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er vel ikke bare å slette hvert enkelt program enkeltvis ved å dra dem i søpla? Jeg har AppDelete, kan jeg bruke det og få en fullstendig sletting? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jau, bare slett hvert enkelt program med appdelete, appzapper, cleanapp eller lignende programmer som hjelper med å fjerne assosierte filer med et gitt program. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ok jeg gjorde dette, men får ikke installert iLife på nytt :s står bare at det har skjedd en ukjent feil.. Vil iLife som fulgte med maskinen (sammen med Tiger) funke i Leopard? Hvoran er det med programmer generelt som jeg hadde til Tiger, vil de funke til Leopard også? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor sletta du iLife hvis du vil bruke det? Regn med at det meste av applikasjoner vil fungere knirkefint i Leopard. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er vel anbefalt å gjøre en rein installasjon av Leopard. Oppgradering vil sikkert fungere i de aller fleste tilfeller, men det er endel relativt store forandringer som kan lage baluba. Jeg tok i hvert fall ingen sjanser, tok backup av applikasjonsinnstillinger, dokumenter og systeminnstillinger og gjorde en rein installasjon. Alle programmer har fungert knirkefritt så langt. Endret 24. oktober 2007 av olsen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er vel anbefalt å gjøre en rein installasjon av Leopard. Oppgradering vil sikkert fungere i de aller fleste tilfeller, men det er endel relativt store forandringer som kan lage baluba. Jeg tok i hvert fall ingen sjanser, tok backup av applikasjonsinnstillinger, dokumenter og systeminnstillinger og gjorde en rein installasjon. Alle programmer har fungert knirkefritt så langt. Ja har nå gjort det samme... Blei kluss med oppdateringa når jeg hadde en del programmer fra før. Jeg anbefaler alle til å foreta en rein installasjon! Altså foreta en formatering når du skal installere Leopard =) Alt fungerer som et nyinnkjøpt appleprodukt nå =) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Mistenkte at det hadde blitt noe feil med iPhoto, så jeg installerte iLife på nytt. Nå har jeg dobbelt opp av alle iLife-programmene. Vet jeg har spurt før, men ingen som nå vet om det er noen enkel måte å slette den ene kopien av programmene på en enkel måte? Fortsatt AppDelete ol. som er best? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja programmer som appzapper, Cleanapp osv osv er fremdeles det enkelste alternativet til å fjerne programmet og relaterte filer på en grundig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå