Audipwr Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei Har planer om å kjøpe meg en cd spiller til bilen. Har tenkt på Pioneer DEH-P9800BT. Jeg har ikke mye greier på spillere til bil, men denne virker rimelig bra. Er dette en spiller som er noe å kjøpe? Har dere noen erfaringer? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er en avtoppmodellene til Pioneer, det burde si sitt. Funksjonsmessig er den veldig god, og lydkvaliteten er nok deretter. Om du kan kjøpe en billigere spiller og ikke merke annet enn at du har færre fancy ting på den er en annen sak Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja ok! Takker for svar Prisen på spilleren er høy, men får jeg mye igjen for pengene? Flere som har noen erfaringer eller meninger om den? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du får en god spiller, men hvor mye for pengene klarer jeg ikke uttale meg om. Vil tro du kan få samme lydkvalitet selv om du går ned en tusenlapp eller to. Det er stort sett fargeskjermen og Bluetoothen du betaler for tenker jeg. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne da den har "rom korreksjon" eller hva det nå heter. Jeg kjøpte 790bt istedenfor. Jeg har lest i ettertid at den 9800bt spilleren skal ha delefilter på de forskjellige utgangene sånn at du kan stille frekvens området fram høyttalere og bak høyttaler spiller. Det er veldig greit igrunn da jeg merker at jeg må ofte skru ned volumet på front settet mitt i forhold til bakhøyttalerene for at de ikke skal skurre når jeg spiller enkelte sanger med masse bass. Og så har den spilleren der 24 bit burrows dac da, de vanlige har 8/16... Hva det egentlig vil si i praksisk vet jeg lite om men jeg regner med du muligens vil merke litt forskjell om du har noen skikkelige høyttalere Endret 26. oktober 2007 av Pansergnom Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte denne da den har "rom korreksjon" eller hva det nå heter.Jeg kjøpte 790bt istedenfor. Jeg har lest i ettertid at den 9800bt spilleren skal ha delefilter på de forskjellige utgangene sånn at du kan stille frekvens området fram høyttalere og bak høyttaler spiller. Det er veldig greit igrunn da jeg merker at jeg må ofte skru ned volumet på front settet mitt i forhold til bakhøyttalerene for at de ikke skal skurre når jeg spiller enkelte sanger med masse bass. Og så har den spilleren der 24 bit burrows dac da, de vanlige har 8/16... Hva det egentlig vil si i praksisk vet jeg lite om men jeg regner med du muligens vil merke litt forskjell om du har noen skikkelige høyttalere Kjøpte en lite brukt Pioneer Premier DEH-P980BT med ipod adapter for 2000 kroner fra USA inkl. mva og frakt. Det er en KANON spiller, sinnssyk rå på det meste. Bra autoeq funksjon som stiller inn lyden etter bilens akustikk. Anbefales. Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Men denne spilleren virker lovende! Da går jeg for denne spilleren, og håper jeg blir fornøyd med den! Takker for respons alle sammen! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bare for å avklare andre ting enn lyden, for det er ikke jeg mester på, så har jeg selv en DEH-P70BT i bilen min, og er svært fornøyd med den. Enkel å navigere i menyene med (skulle bare ønske man kunne gjøre det via fjernkontrollen), mange instillingsmuligeter og en ganske god Blåtannfunksjon. Har ikke annet negativt å si annet enn at man må ha et eget Pioneer-adapter for å koble til ekstern lydkilde ... Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Bare for å avklare andre ting enn lyden, for det er ikke jeg mester på, så har jeg selv en DEH-P70BT i bilen min, og er svært fornøyd med den. Enkel å navigere i menyene med (skulle bare ønske man kunne gjøre det via fjernkontrollen), mange instillingsmuligeter og en ganske god Blåtannfunksjon. Har ikke annet negativt å si annet enn at man må ha et eget Pioneer-adapter for å koble til ekstern lydkilde ... DEH-P9800BT har 3,5mm minijack inngang på baksiden:-) Endret 26. oktober 2007 av klenoth Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, da ser jeg jaggu ingen grunn til å ikke gå for en. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kjempespiller, har lekt noen timer med den på jobben. Den har 3,5mm inn på baksiden, og du kan kjøpe et adapter slik at du får RCA-, USB- eller Ipod-inngang (siden den heter DEH-p9800mp). Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja den er rå, men om du kjøper premier versjonen så følger det med ipod adapter =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå