Sajamann Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En venn av meg kjøpte her om dagen ny pc med Geforce 8800. 520W strøm forsyning. Dobbel kjerne prossesor 4gbit ram Når vi startet maskinen skrudde den seg av. det var som om en sikring gikk i forsyningen. Er strømforsyningen for liten eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En venn av meg kjøpte her om dagen ny pc med Geforce 8800. 520W strøm forsyning. Dobbel kjerne prossesor 4gbit ram Når vi startet maskinen skrudde den seg av. det var som om en sikring gikk i forsyningen. Er strømforsyningen for liten eller? Strømforsyningen skal være kraftig nok den, muligens det er noe som kortslutter et sted? Hvilket merke er strømforsyningen forresten? Kan hende den er av dårlig kvalitet, eller at 12v linjene er for svake... Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 samme problemet som jeg hadde med mitt første asus crosshair kort. Legg di røde isolerings ringene mellom hovedkort og fester. Eller legg alt på ett pappstykke og sjekk om det starter. Da ser du om det er noe galt. Håper du er heldigere enn meg, for korte mit begynnte det å lukte av og når jeg sjekka så pang mitt i tryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå