Gå til innhold

Hva er nyeste firmwareversjon til SE W610i?

Anbefalte innlegg

Har en W610i. En helt grei telefon, men jeg synes høyttaleren spiller altfor lavt. Dette irriterer spesielt når det kommer tekstmeldinger, og når den varsler avtaler (med kun et kort, jævla signal).

Har FW-versjon R6BC002. Finnes det nyere? Når jeg søker på telefonen, kommer det opp at jeg har nyeste versjon, men det stoler jeg ikke helt på.

Dersom det er en nyere FW-versjon; hva er i såfall forbedret?

Prøvde flere SE-telefoner da jeg kjøpte W610, og var ikke imponert av høyttaleren i dem. Min gamle K300 klarer den biffen mye bedre.

EDIT:

Fant noe på denne linken, men vet ikke når denne lista ble oppdatert:

http://www1.davinciteam.com/phone_details_...C002_CID52.html

Linken viser den FW-versjonen jeg har, som den nyeste. Noen som har prøvd å oppgradere vha. SE sin oppgraderingstjeneste?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

I følge wotanserver.com så er også den du nevner den siste.

Men det har kommet en ny en R6CA001, men den er dessverre kun for Orange i England.

Mest sannsynlig så er denne kun en tilpasning for Orange i England.

Nå klarer jeg dessverre ikke å finne en changelog for denne.

Har også litt av samme problem på min W880i med tanke på lyden.

Kan det være at det har kommet noen restriksjoner fra EU med tanke på høyeste lyd på høyttaler?

Lenke til kommentar
Hei,

I følge wotanserver.com så er også den du nevner den siste.

Men det har kommet en ny en R6CA001, men den er dessverre kun for Orange i England.

Mest sannsynlig så er denne kun en tilpasning for Orange i England.

Nå klarer jeg dessverre ikke å finne en changelog for denne.

Har også litt av samme problem på min W880i med tanke på lyden.

Kan det være at det har kommet noen restriksjoner fra EU med tanke på høyeste lyd på høyttaler?

Skal EU blande seg opp i det også? Har den nyere modellen Nokia 6110, og den spiller meget høyt.

Den eneste nokiatelefonen jeg har hatt, som har spilt for lavt, er Nokia 7373. Det gjaldt både høyttaleren og avspilling av musikk og radio, samt volum ved telefontrafikk.

Synes SE blir dauere og dauere. De har en force med Walkman, men sover helt i timen. Det er kanskje derfor de ikke lager telefonene slik at de kan spille høyt (vi snakker hele tiden om handsfreehøyttaleren). Er de redde for å bli vekket?

Lenke til kommentar
Når jeg søker på telefonen, kommer det opp at jeg har nyeste versjon, men det stoler jeg ikke helt på.
Hvorfor skulle du egentlig ikke stole på det?

Btw, R8BA024 er rett rundt hjørnet ;)

Grunnen til at jeg ikke stolte på det, var at jeg ved et par tilfeller tidligere har kunnet laste ned oppdatering via PC, mens det etter søk på telefonen sto at det ikke var oppdateringer. Men normalt viser telefonsøket det som er korrekt.

Spennende å se hva oppdateringen rundt hjørnet inneholder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...