Gå til innhold

Release Your Potential Ekstrem Muskelvekst

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette programmet nå, sjekka mine 10rm i dag, må nok finkjemme teknikken min, men men. Det største "problemet" blir vel å følge ett riktig kosthold, jeg er ekstremt pirkete, men satser på at det går bra: )

Til deg/dere som har fullført eller som er godt inne i det, ser man fort resultater?

Og hvordan gjør man det med magetreningen, tar man bare antall reps og set, eller gjør man det med vekter?

Jeg har fullført det. Vil si at du ser mest resultat etter du er ferdig med hele programmet. Man blir fryktelig sterk. Ble ihvertfall jeg. Skal begynne på det for 2. gang på Mandag. Gleder meg som en hest! :D

Variasjon er jo tingen, om du skal gjør det. Synes jeg du bør bytte på en del øvelser iafall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette programmet nå, sjekka mine 10rm i dag, må nok finkjemme teknikken min, men men. Det største "problemet" blir vel å følge ett riktig kosthold, jeg er ekstremt pirkete, men satser på at det går bra: )

Til deg/dere som har fullført eller som er godt inne i det, ser man fort resultater?

Og hvordan gjør man det med magetreningen, tar man bare antall reps og set, eller gjør man det med vekter?

Jeg har fullført det. Vil si at du ser mest resultat etter du er ferdig med hele programmet. Man blir fryktelig sterk. Ble ihvertfall jeg. Skal begynne på det for 2. gang på Mandag. Gleder meg som en hest! :D

Variasjon er jo tingen, om du skal gjør det. Synes jeg du bør bytte på en del øvelser iafall

Hva er vitsen med å bytte ut øvelser? Programmet varer ikke så lenge at du må mikse og trikse med masse øvelser. Det er fine, flotte basøvelser som fungerer veldig godt :)

Endret av Haglo
Lenke til kommentar

Det er en myte at man må bytte ut øvelser for å forvirre muskelen så den ikke har noe annet valg en å vokse :dontgetit:

Eneste feil folk gjør i for eks Emuskelvekstprogrammet er at de legger til 2-3 øvelser på for eks armer og da er man ute å kjører med en gang.

Skal man prioritere og legge til øvelser må man kutte ned på andre øveser ellers er ikke veggen langt unna om man skal prioritere alt på en gang.

Endret av War
Lenke til kommentar

Heisann allvitende. Jeg tror jeg slutter å bruke maskin på mage og istedet ta crunches, men hvor mange skal jeg gjøre? Programmet sier at jeg skal ta 2 sett så da tenker jeg 2 sett med max.

Og hvordan skal jeg klare å spise mer? Jeg tror jeg har ganske høy forbrenning, så i det siste har jeg ikke gått opp noe i vekt. Jeg må da klare å spise mer per måltid og oftere.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
Og hvordan skal jeg klare å spise mer? Jeg tror jeg har ganske høy forbrenning, så i det siste har jeg ikke gått opp noe i vekt. Jeg må da klare å spise mer per måltid og oftere.
Spise litt fortere kan være én idé. Ikke overdriv så. Men ellers kan du være flink til å drikke mye vann og spise mye ris (takk Hyrlen for tipset, ikke meg).
Lenke til kommentar

Få i deg mer sunne fettsyrer! Enklere kan det ikke gjøres.

Spis nøtter, ta deg noen skjeer med olje i løpet av dagen og hvis du tåler melk, så hell innpå med skummet melk!

Det er ikke noe problem å gå opp i vekt selv om man har høy forbrenning.

Lenke til kommentar

Ja jeg er blitt sterkere naturligvis og litt tyngre. Man blir jo ikke super buff av en gang gjennom programmet. Tenker jeg kjører det helt til jeg kommer meg runt 75 kilo, liker programmet veldig godt. 75 kilo er vel målet mitt.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Hehe. Kansje det blir sånn, det vet jeg ikke. Men jeg har alltid synes jeg har vert veldig tynn. Derfor satte jeg meg mål for 75 kilo, da må jeg jo se litt større ut ihvertfall.

Og når jeg kommer til 75 kilo så er neste målet sixpack 8)

Hvor mye kan jeg regne med å legge på meg hver gjennomkjøring av programmet? Altså 6 uker.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Genetisk, fett, væske, glykogen osv.

Selv fikk jeg disse verdiene på 6 programmer

75kg -95kg Fettprosenten den samme.

(1% fett er mer fett på 95kg enn 75) men resultatet ble like mye fett å ta tak i så jeg så heller ingen forskjell. Vil tippe det var mye glykogen og væske der men jeg fant aldri ut av hvor mye for jeg gikk rett til 103kg før deff .

Har deffet meg nesten ferdig nå og er på 86 kg med tømte glykogenlagre og uten kreatin

Så totalt på 3 år har vel muskelmassen økt med minimum 11kg

Hadde mer fett på 75 en nå så kanskje 12-13 kg muskelmasse nesten 4kg i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...