Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting å finne på i Oslo

Anbefalte innlegg

Noen tips til hva man finner på i Oslo med en herlig jente? Fredagen tenkte jeg egentlig "tusle litt rundt i Oslo". Men hva som er verdt å stikke innom er jeg litt usikker på. Ingen av oss som har interesse av å se en utstilling eller noe akkurat... Lunsj spiser vi vel på en eller annen koselig café, og så er det middag hjemme hos meg utpå ettermiddagen. Noen forslag til hva man bør innom (og til et koselig lunsjsted)? Hva vi skal gjøre på lørdagen aner jeg ikke (bortsett fra en midagsavtale sammen med noen venner). Da kunne det vært kjekt med et eller annet å finne på som ikke ekskluderer venninnen hennes helt også. Henne ekskluderer vi sikkert nok de andre dagene. :wee: Så er det søndagen da, her har jeg heller ingen ideer.

Nå er det jo ikke noe problem å se film, gå på kino etc., etc. men noen litt artige planer hadde det jo vært kjekt å ha. Fyr løs, jeg vet dere har det i dere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er da masse å finne på i Oslo. Dere kan gå på bowling, biljard, Megazone (om den eksisterer fortsatt, sist jeg var der var på ungdomsskolen) eller andre steder. Kino er også grei egentlig, men hvis dere vil ha det aktivitetsfullt og sosialt, blir det labert. Oslo er stort og tilbudene er der. Kan du ikke bare spørre dem hva de har lyst på?

Lenke til kommentar

Der var det ikke så mye å hente, er derfor jeg spør her. :p Hvorfor ikke utstillinger? :hmm: Godt spørsmål egentlig, jeg nevnte det vel bare fordi det slo meg også, men så tenkte jeg at det kanskje ikke var så aktuelt. Men kanskje det ikke er så dumt allikevel.

Lenke til kommentar

Hva med å gå litt i utkanten av oslo sentrum og gå en tur. bygdø, nesøya, aker brygge.. -selv syntes jeg det er begredelig lite å finne på i oslo. Men har jo selvfølgelig billjard, bowling og sånne ting. Spørt hva dere liker det da. Finnes nok noe dere liker å gjøre i sentrum skal du se :)

Lenke til kommentar
Var i oslo for ikkje så reint lenge sidan. Har aldri kjeda meg så jævlig som den helga.

Ja, det går i alle fall ikke an å skylde på byen, for det er tusen ting man kan gjøre - bare man har fantasi nok. Gå i en park, dra på museum, kino, galleri.... you name it. Gjør noe du ikke pleier å gjøre vanligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...