NgZ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Noen tips til hva man finner på i Oslo med en herlig jente? Fredagen tenkte jeg egentlig "tusle litt rundt i Oslo". Men hva som er verdt å stikke innom er jeg litt usikker på. Ingen av oss som har interesse av å se en utstilling eller noe akkurat... Lunsj spiser vi vel på en eller annen koselig café, og så er det middag hjemme hos meg utpå ettermiddagen. Noen forslag til hva man bør innom (og til et koselig lunsjsted)? Hva vi skal gjøre på lørdagen aner jeg ikke (bortsett fra en midagsavtale sammen med noen venner). Da kunne det vært kjekt med et eller annet å finne på som ikke ekskluderer venninnen hennes helt også. Henne ekskluderer vi sikkert nok de andre dagene. Så er det søndagen da, her har jeg heller ingen ideer. Nå er det jo ikke noe problem å se film, gå på kino etc., etc. men noen litt artige planer hadde det jo vært kjekt å ha. Fyr løs, jeg vet dere har det i dere. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er da masse å finne på i Oslo. Dere kan gå på bowling, biljard, Megazone (om den eksisterer fortsatt, sist jeg var der var på ungdomsskolen) eller andre steder. Kino er også grei egentlig, men hvis dere vil ha det aktivitetsfullt og sosialt, blir det labert. Oslo er stort og tilbudene er der. Kan du ikke bare spørre dem hva de har lyst på? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Megazone eksisterer vettu. Du kan jo alltids stikke innom Outland og lolle av alle de rare folka som går forbi der :3 Endret 25. oktober 2007 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) *Post slettet pga en lesefeil* Endret 25. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Megazone eksisterer vettu. Tenkte meg det. Når ble den nedlagt? Finnes det andre alternativer for laserlek? At den eksisterer betyr at det fortsatt er der Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sånn går det når man er morgentrøtt, prøver å tenke på flere ting samtidig og ikke klarer å lese riktig det som er skrevet. Godt at den finnes da! Laserkrig anbeflales! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor ikke utstillinger? Høstutstillingen er jo alltid kjempekul, om den fortsatt er åpen nå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ingen av oss som har interesse av å se en utstilling eller noe akkurat... Lider du også av blindhet i dag, Aidskake? :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor ikke utstillinger? Høstutstillingen er jo alltid kjempekul, om den fortsatt er åpen nå. Lider du også av blindhet i dag, Aidskake? :!: Nei, det var bare deg igjen :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Derfor jeg spurte hvorfor de er så skeptisk til det. Scream until you like it er en utrolig kul og annerledes utstilling. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fean heller, går vi for en strike tru? Forstod som et forslag jeg da, men burde ha tenkt at du er en av de mest våkne personene her inne. Han får høre med damene da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Der var det ikke så mye å hente, er derfor jeg spør her. Hvorfor ikke utstillinger? Godt spørsmål egentlig, jeg nevnte det vel bare fordi det slo meg også, men så tenkte jeg at det kanskje ikke var så aktuelt. Men kanskje det ikke er så dumt allikevel. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva med å gå litt i utkanten av oslo sentrum og gå en tur. bygdø, nesøya, aker brygge.. -selv syntes jeg det er begredelig lite å finne på i oslo. Men har jo selvfølgelig billjard, bowling og sånne ting. Spørt hva dere liker det da. Finnes nok noe dere liker å gjøre i sentrum skal du se Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var i oslo for ikkje så reint lenge sidan. Har aldri kjeda meg så jævlig som den helga. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Frigata: da hadde du feil selskap. Kan vel nevne at helga ble en suksess. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var i oslo for ikkje så reint lenge sidan. Har aldri kjeda meg så jævlig som den helga. Ja, det går i alle fall ikke an å skylde på byen, for det er tusen ting man kan gjøre - bare man har fantasi nok. Gå i en park, dra på museum, kino, galleri.... you name it. Gjør noe du ikke pleier å gjøre vanligvis. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Frigata: da hadde du feil selskap. Kan vel nevne at helga ble en suksess. Og det uten noe særlig planer, og uten å finne på noe spesielt. Må nok ha vært selskapet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå