Procli Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg trenger hjelp til å endre (hvis det er mulig) å endre gjeldende AGP hastighet. Bruker et program som heter AIDA32 for å se hva jeg "har i maskinen". Der står det under "Chipset".. Støttede AGP hastigheter - 1X, 2X og Gjeldende AGP hastighet - 1X. Har nylig kjøpt et Sapphire Radeon 9000 Atlantis skjermkort 64 MB RAM (byttet med mitt GAMLE S3 Savage 4 16 MB kort) Slik ser pc`en ut: PIII 500 MHz 384 MB RAM Sapphire Radeon 9000 Atlantis 64 MB VIA VT82C693 Apollo Pro Plus Hovedkort Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dette endres avanligvis i BIOS, men du må ofte slå på en høyere hastighet i registeret, med mindre driverne har det som standard (noe de fleste nye drivere har) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Siden hovedkortet er såpass gammelt så burde du kanskje skjekke om det er muligheter for å oppdatere BIOS, pga det er ikke sikkert at ditt hovedkort støtter 4x agp. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Au da! Med en slik PC vil ytelsen bli heller laber med det skjermkortet. Ddet bruker jo noe a CPUen til tider. sleng det inn i en slik PC, og... Vel... Jeg ville ikke gjort det Mitt råd er; Nytt HK, CPU og RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå