dEWLIER Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei! jeg har klart å oppgradere min psp til original 3.71... Er det mulig og nedgradere den igjen? Hva må jeg gjøre? Endret 24. oktober 2007 av dEWLIER Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det skal gå ann det, du må bruke pandoras battery. Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det skal gå ann det, du må bruke pandoras battery. kunne du forklart litt mer spesifikt? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det skal gå ann det, du må bruke pandoras battery. kunne du forklart litt mer spesifikt? Les tråden om downgrading over.. Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det skal gå ann det, du må bruke pandoras battery. kunne du forklart litt mer spesifikt? Les tråden om downgrading over.. Det har jeg gjort og har forstått det sånn at man må åpne selve batteriet hvis du skal få dette til å fungere. Men jeg finner inge skikkelige guider eller bilder\film om dette Noen som har noen linker eller andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå