Gå til innhold

Celeron 420 under tørris!

Anbefalte innlegg

Hei!

Då takkar eg ps.no/psdata.no for at dei sendte meg ein Celeron 420!

Etter mange telefon samtalar klarte eg endeleg å skaffe meg tørris gjennom aga.

Så prøvde eg celeronen 420, og tru meg, den CPUen suge maks! Maks FSB var 411 +/-. Så ikkje 3,3 ghz vart oppnådd ein gong. Og eg som skulle prøve å ta WRen... :p

Prøvde litt superpi og, og den havna på noko med 19 sekund.

Men etter det så bestemte eg meg for å prøve D 925 min igjen. Sist gong vart heilt mislykka pga. at MP sank ned 12 heile tida, uansett ka eg jorde i biosen. Denne gongen tenkte eg først å fremst teste superpi fram for maksklokk. Etter mange forsøk klarte eg kom meg på 22,5xx sek. Det vil då gje meg ein 5. plass på hwbod :D

Men så skjedde det dramatiske. Eg skulle te å senke spenninga på ramen på hket, og eg tok litt for hard i og heile greia løsna, og PC-en stoppa med eingong. EG tenkte at de vart for lite spenning sidan modden løsna, men PC-en ville ikkje starte opp eter mange forsøk. SÅ tok eg av skjermkortet og såg at pinnane på hket ikkje hadde kontakt med kvarandre. Så målte eg spenninga til ramen, og den var på 0V... Så fann eg ikkje loddetinnet i huset, og prøvde å bruke, noko eg angra bittert på nå!

Så nå virka det som om hket har rauke, i alle fall spenninga til ramen... Så nå må eg prøve å skaffe meg eit nytt hk på ein eller annan måte til kulde overklokking...

Og til slutt rettar eg endå ein gong ein stor takk til psdatasom sendte meg ein CPU!

NB! Screenshot kjem etterkvart som eg får bildene ut av benche disken min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FIkk du cpu fra ps.no?

Maks fsb var 411mhz:(

uff da.

Men ikke skuff tharsan! På TG08 skal det settes rekorder:)

Min stakkars e6300 på 1,8ghz kjører stødig på 3,1ghz med 450mhz fsb og en vcore på 1,4V:)

Trur hovedkortet mitt, jesus p5k er skyld i at jeg ikke får høyere enn 450mhz fsb!

Lenke til kommentar

Takker for komentarer :)

Eg forstår ikkje, men P5K likar rett og slett ikkje D 925en min. På vant klarte eg screen på 5,25 ghz, men på P5K, klarer den ikkje det ein gong. Får nesten skaffe meg noko nytt.

Skal prøve få lagt ut bilder når eg får tid. Også skal tjene nokre poeng på hwbot også :D

Nokon som har prøvd Asus maximula(eller ka den nå heiter)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...