kevinedomm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Skal prøve å beskrive dette best mulig; Idag syklet jeg hjem fra butikken som vanlig. På veien lå det en hagespade, men jeg syklet bare forbi den uten å tenke videre. Da kom en splitter ny Mercedez og kjørte over den, bilen fikk en stygg og godt synlig bulk over hjulene fremme til høyre. Dama kjører foran meg, tuter som en gal og presser meg ut, så jeg stoppet og pratet med hun. Hun påstår at _JEG_ burde dekke skadene som skjedde på bilen hennes, fordi jeg syklet først forbi den, og kunne lett ha kastet spaden ut i grøfta. Dette er en sånn purkekjærring som er vanskelig å ha med å gjøre, og hun truet med å kontakte politiet, og si at JEG hadde plassert spaden der, noe jeg absolutt ikke gjorde! Hva kan jeg gjøre? Hu har vell ikke noe hun skulle sagt vell? Hun forlanger betaling for reparasjon, og det blir svindyrt Forresten, det er en LITEN spade, sånn som man jobber i blomsterbedd med, osv. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du burde ha tatt den ut, men du er ikke ansvarlig for å rydde veien Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du burde helt klart ha fjernet den, men er på ingen måte ansvarlig for at nevnte bilfører er så tett i pappen / nærsynt at hun kjører på hindringer i veibanen. For å vinkle det på en annen måte: Bilfører er akkurat like forpliktet til å stoppe og fjerne hindringen som du er det. -KJ Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja, fjernet den burde jeg nok, men jeg tenkte ikke over det der og da, var i en nedoverbakke. Men hva hvis hun snur situasjonen og sier at JEG la den der da? Takk for hurtig respons forresten Endret 24. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du har jo ikke ansvaret for å fjerne noe som ligger i veien! Å hun kan jo bare prøve å gå til sak mot deg, sålenge du ikke har lagt den der(og hun ikke har noen beviser på at du har gjort det) så er det ingenting hun skulle ha sagt! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dummeste jeg har hørt. Du skal da i alle fall ikke erstatte det. Når hun ikke har kontroll nok til å styre unna eller stoppe for spaden er det jo hennes problem. Man skal jo avpasse farten etter forholdene. Hva slags fartsgrene er det på den veien? Hu kjører sikkert rundt i det vi kaller penisforlenger( noe hun kunne trengt-for hun har ikke) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Du har jo ikke ansvaret for å fjerne noe som ligger i veien! Å hun kan jo bare prøve å gå til sak mot deg, sålenge du ikke har lagt den der(og hun ikke har noen beviser på at du har gjort det) så er det ingenting hun skulle ha sagt! Godt å få bekreftet, takk skal du ha Dummeste jeg har hørt. Du skal da i alle fall ikke erstatte det. Når hun ikke har kontroll nok til å styre unna eller stoppe for spaden er det jo hennes problem.Man skal jo avpasse farten etter forholdene. Hva slags fartsgrene er det på den veien? Hu kjører sikkert rundt i det vi kaller penisforlenger( noe hun kunne trengt-for hun har ikke) Det er en fartsgrense på 60 km/t Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Men hva hvis hun snur situasjonen og sier at JEG la den der da? Takk for hurtig respons forresten Da får hun bevise det. Hvis du aldri har vært nær spaden så får du be henne gå til politiet med beviset og be dem lete etter dine fingeravtrykk på spaden. Jeg tviler på at hun kommer noen vei med mindre du faktisk har kastet spaden ut i veien foran henne. -KJ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du har jo ikke ansvaret for å fjerne noe som ligger i veien! Å hun kan jo bare prøve å gå til sak mot deg, sålenge du ikke har lagt den der(og hun ikke har noen beviser på at du har gjort det) så er det ingenting hun skulle ha sagt! Godt å få bekreftet, takk skal du ha Dummeste jeg har hørt. Du skal da i alle fall ikke erstatte det. Når hun ikke har kontroll nok til å styre unna eller stoppe for spaden er det jo hennes problem.Man skal jo avpasse farten etter forholdene. Hva slags fartsgrene er det på den veien? Hu kjører sikkert rundt i det vi kaller penisforlenger( noe hun kunne trengt-for hun har ikke) Det er en fartsgrense på 60 km/t Såpass. Da kan det fort bli skader- om spaden er av metall. Men fortsatt det er ikke din skyld. Så ta det med ro mann. Får hun tak i deg i det hele tatt da? Utveksla dere noe tlf nr eller lignende? Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Drit i hele greia, det kommer ikke til å skje noe som helst. Bortsett fra at kjerringa kommer til å kaste bort mye tid og energi på kjefting og surmuling. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hun er naboen min! Men spaden var et par km unna nabolaget. Kan tenke meg at hun kjørte i 80, virker ihvertfall ikke som om 60 hadde gjort den skaden. Lang og strak bakke med god utsikt, der kjører folk flest i 80 nedover, men anmelder hun meg for å ha lagt spaden der, anmelder jeg henne for å kjøre for fort Endret 24. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hun er naboen min! Men spaden var et par km unna nabolaget. Kan tenke meg at hun kjørte i 80, virker ihvertfall ikke som om 60 hadde gjort den skaden. Lang og strak bakke med god utsikt, der kjører folk flest i 80 nedover. Såpass. Dumt for henne da. Bare la det gå. Du kan jo ta en tlf til politiet og høre hva de mener. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror hele saken dreier seg om en frøken som for første gang har fått låne "fars" nye Mercedes, og er såpass redd og flau for å innrømme at hun gjorde en feil, at hun skylder på "det første og beste" hun så. Hun stiller særdeles dårlig i en eventuell sak, og tror du kan ta det helt med ro. Det hadde selvfølgelig - ikke gjort noe - om du hadde fjernet spaden, men du kan ikke lastes for det heller. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehehe, for en historie. Men seriøst, det beste du trolig kan gjøre i denne saken er å si til kjerringa: "Dette kan du bare drite i". Hun har absolutt ingenting hun skal ha sagt i denne saken. At kjerringa i det hele tatt presterer å si at hun skal gå til politiet med falsk anmeldelse sier endel om hennes iq nivå. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Lang og strak bakke med god utsikt, der kjører folk flest i 80 nedover, men anmelder hun meg for å ha lagt spaden der, anmelder jeg henne for å kjøre for fort Har hun noen grunn til å anmelde deg for å ha lagt spaden der? Hvis ikke kan du ta det med knusende ro. -KJ Endret 24. oktober 2007 av jevel Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bare et lite spørsmål: Fjerna dama spaden? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Som resten har sagt, ikke bry deg, la hun anmelde deg, det kommer ikke til å skje noe som helst. Du kan også fortelle henne at det er ulovlig å true med anmeldelser. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Om hun nå er så lur at hun skulle gå videre med dette: Hvordan i alle dager kan du ha hatt motiv for å legge fra deg en spade der for så å sykle videre? Uten å beskylde deg for noe synes jeg at hele greiene (oppførselen hennes) høres så snodig ut at jeg nesten har problemer med å tro at det var akkurat slik det forløp. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ...Forresten, det er en LITEN spade, sånn som man jobber i blomsterbedd med, osv. Ahhh... da stiller saken seg annerledes. Neida, selvfølgelig har dama ingenting på deg. Tvert imot burde du konfrontere henne med truslene hennes om anmeldelse. Stikk bort og hør om hun har tenkt å gjøre alvor av det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Bare et lite spørsmål: Fjerna dama spaden? Hun tok den med seg - og hun sa at hun skulle bruke den som bevismateriale sa hun.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå