Clappy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har en .mod fil, som jeg skulle ha fått forandra til en .mpg fil. En kompis av meg har sagt at det bare er å forandre endinga på filnavnet fra .mod til .mpg. Men dette går ikke til meg, ettersom at jeg ikke har en .mod ending, men istedet så står det bare "mov1", også stor det under "MOD- fil" med grå skrift. Noen som vet hvordan jeg kan få forandra filen fra en MOD-fil til en AVI, eller MPG fil? Trenger svar fort. ps. se vedlegg Endret 24. oktober 2007 av RanaSkater Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Verktøy -> Mappe egenskaper ( den nederste ) -> Den andre fanen fra venstre -> ta vekk haken ved "skjul filendinger for kjente filtyper" Sorry vis oversettelsen ikke stemmer helt Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) du må¨kryse av på "skjul etternavn på kjente filtyper" under mappeinstillinger. edit: hrmf! TPRTPR var før meg Sempron Endret 24. oktober 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Second on Sempron sitt forslag Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Takktakk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå