Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Drar ikkje ordentlig i motbakker.

Intel94

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt å kjøpe meg ein pocketbike til ein billig penge av ein som selger.

Den er 1 år gammal, men einaste problemet med den er vist at sykkelen ikkje trekker ordentlig i motbakker.

Han meiner og seier at det kun er å stille inn gassar`n på den.

Men når han ikkje greier det må det jo vere noko anna merklig med den?

Kva seier dåke, eg er ikkje så god på sånne ting.

Håper på mange gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell, har du ikke en far som kan hjelpe deg med det :)

Det skal være en såkalt "blandingsskrue" på forgasseren som du kan stille på, det er ihvertfall det enkleste.

Correct me if im wrong

Eg har ikkje fått sykkelen, så det er litt vansklig farmin er negativ til å kjøpe sykkelen når han ikkje er sikker på om det er kun forgassaren som er problemet, og siden han som eiger sykkelen no ikkje greier å fikse det heller.

Lenke til kommentar

Pocketbike's har en girkasse /clutch som ved hard/lang bruk blir utslitt

Da vil den dra dårligere og dårligere etthvert som den blir mere slitt,dette merker du da best i bakker til og begynne med

Det er stor sjangse for at det er det som feiler den(ihvertfall hvis den går sånn noenlunde normalt på flata), og jeg ville så absolutt ikke ha kjøpt den(hvis du da ikke får den UTROLIG billig)

Lenke til kommentar
Pocketbike's har en girkasse /clutch som ved hard/lang bruk blir utslitt

Da vil den dra dårligere og dårligere etthvert som den blir mere slitt,dette merker du da best i bakker til og begynne med

Det er stor sjangse for at det er det som feiler den(ihvertfall hvis den går sånn noenlunde normalt på flata), og jeg ville så absolutt ikke ha kjøpt den(hvis du da ikke får den UTROLIG billig)

Er 775,- inkludert frakt på sykkelen når den er litt under 1 år og bra beholdt billig meiner du :p?

Koster ikkje ein god racing forsterka clutch 350,- eller noko? Kan vel ikkje vere så altfor gale med ein sykkel til litt over 1000,- ?

Lenke til kommentar
Jeg ville da heller kjøpt en ny en jeg da

Er såpass dårlig kvalitet på de aller fleste pocketbikes så det er noe jeg aldri ville kjøpt brukt

Dei billigaste syklane eg har sett koster jo over 3 000,-

Har du sett ein plass som er billigare?

Lenke til kommentar
Jeg ville da heller kjøpt en ny en jeg da

Er såpass dårlig kvalitet på de aller fleste pocketbikes så det er noe jeg aldri ville kjøpt brukt

Dei billigaste syklane eg har sett koster jo over 3 000,-

Har du sett ein plass som er billigare?

på qxl kan du vinne til en billig penge... jeg vant nettopp en til 1000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...