magio Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg er på utskikk etter et lite kamera som jeg kan ha med meg når jeg er på store events rundt om kring, hvor det da spilles veldig høy musikk med mye bass! Finnes det noen små kamera som har en god videofunksjon og samtidig tar opp bra lyd uten at det bare blir skurring? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 høres nesten ut som om du er ute etter videokamera med bilde funksjonalitet... jeg vet ikke om det er noen kameraer som har spesielt god mikrofon men ta en titt på videokameraet Panasonic SDR-S10... Hvis ikke så har jeg lest ett sted her at Ixus kameraene har god opptakskvalitet... Ta en titt på Ixus 860 og 950, Fujifilm er kanskje ideelt til ditt bruk siden events og sånt ofte ikke er veldig godt belyst og et kamera fra Fujifilm F serien tar bedre bilder på mørke steder... Fujifilm F31fd, F50fd og F40fd... Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Saken er at det bare er lov å ta med seg kompaktkamera inn på stedene Skal ta å skjekke ut dem du nevner Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mhm, men det panasonic kameraet er like stort som et litt større kompaktkamera... og er lett å gjemme om det er nødvendig... Bare en tanke ... Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Var det jeg la merke til når jeg søkte på det Får se om jeg får råd til det etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå